خبرهای داغ:
مدیر کاروان ۱۳۰۷۱ حج تمتع شهرستان گلپایگان
مدیر کاروان حج شهرستان با بیان اینکه ثبت نام از زائران از بیست و چهارم اردیبهشت ماه شروع شده است اظهار داشت: امسال سهمیه کاروان گلپایگان ۱۳۵ نفر بوده که از این تعداد ۶۹ نفر خانم و ۶۶ نفر آقا می باشند.
کد خبر: ۸۸۹۷۴۸۲
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرنگار بسيج از گلپايگان به نقل از خبرگزاری بیان، رضا گرجی مدیر کاروان ۱۳۰۷۱ حج تمتع شهرستان گلپایگان در مصاحبه ای ، با بیان اینکه ثبت نام از زائران از بیست و چهارم اردیبهشت ماه شروع شده است اظهار داشت: امسال سهمیه کاروان گلپایگان ۱۳۵ نفر بوده که از این تعداد ۶۹ نفر خانم و ۶۶ نفر آقا می باشند.

گرجی با بیان اینکه مسن ترین زائران ۹۲ سال سن و کوچک‌ترین زائر ۲۸ سالن سن دارد ابراز داشت: طبق برنامه ده جلسه کلاس آموزشی برای زائران خانه خدا برگزار گردید و کلیه معاینات پزشکی انجام شده است و تمامی زائران تحت پوشش بیمه ایران هستند.

مدیر کاروان حج تمتع شهرستان افزود: از طرف سازمان حج و زیارت برای زائرین ملزوماتی همچون کتابچه و غیره در نظر گرفته شده است

گرجی با بیان اینکه ویزای ۱۳۵ زائر با ۵ تن از عوامل صادر و آماده شده است اظهارداشت: تاریخ اعزام زائرین ۱۸ مرداد می باشد و طبق برنامه، پرواز ما ۳۲ روزه است و ممکن است زمان برگشت ۱۸ شهریور باشد.

مدیر کاروان حج شهرستان گلپایگان تصریح کرد:در کلاس های آموزشی تمامی مسائل ضروري عبادي و برنامه های امنیتی طبق دستورالعمل های سازمان حج و زیارت توضیح داده شده است.

گرجی یاد آور شد: سال های گذشته نیز حجاج بیمه می شدند اما بیمه تکمیلی اختیاری بود و در اختیار زائران بود که خودشان بیمه را پرداخت کنند اما امسال سازمان حج و زیارت بیمه را پرداخت کردند و کل زائران بیمه هستند.

مدیر کاروان شهرستان در پایان خاطرنشان کرد: در سال ۹۳ تعداد کاروان ۱۱۵ نفر بود که این تعداد در سالجاری به ۱۳۵ نفر رسیده و اعزام آنان طبق سنوات گذشته در موعد مقرر از گلزار شهدای گلپایگان صورت می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها