گروهی از بانوان شاغل در صدا وسیمای مرکز کهگیلویهوبویراحمدباحضور در پایگاه انتقال خون یاسوج بخشی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۹۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
مدیرکل انتقال خون کهگیلویه وبویراحمد گفت: درحالی که شاخص اهدای خون زنان کشور حدود 6 درصد است این شاخص در بین زنان کهگیلویه وبویراحمد حدود 2 تا 3 درصد است.
رستم حسن زاده با اشاره به باور غلط درخصوص اهدای خون بانوان گفت: اهدای خون برای زنان هیچ ضرری ندارد و هر زن می تواند در سال 3 بار خون اهدا کند.
وی با ابراز خرسندی از اقدام بانوان خبرنگار و مجری صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد در برنامه هماهنگ اهدای خون گفت: این حرکت ارزشمند باعث الگودهی به سایر بانوان در کهگیلویه وبویراحمد خواهد شد.
همچنین بانوان شاغل در شبکه دنا، قبل از اهدای خون به نیازمندان با حضور در گلزار شهدای یاسوج، با مقام شامخ شهیدان به ویژه شهید خداعفو عبدیانی شهید رسانه، تجدید میثاق کردند.
ناهید کریمی مشاور امور بانوان مدیرکل شبکه دنا گفت: بانوان شاغل در صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد که اجرای برنامه های صداوسیما را برعهده دارند می توانند با شرکت در برنامه های عام المنفعه و خداپسندانه، به جامعه زنان الگودهی کنند و باعث افزایش اهدای خون بانوان در استان شوند.
ارسال نظرات