کاروان خادمان امام رضا (ع) ملقب به کاروان زیر سایه خورشید بعد از ورود به زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان همراه با استقبال پرشور مردم در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) و ندامتگاه مرکزی این شهر حضور یافت.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۷۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، گفت: کاروان‌ خدام آستان قدس رضوی هشتم مرداد همزمان با دهه کرامت وارد استان شده است.
علی هوشمند افزود: اعضای این کاروان در این مدت در شهرستان های کنارک، نیکشهر، ایرانشهر، بزمان، دلگان، جلگه چاه هاشم و خاش حضور یافتند و امروز نیز وارد زاهدان شدند.
وی ادامه داد: مراسم استقبال مردمی و همراهی با خادمان و پرچم حرم مطهر فردا /پنجشنبه/ ساعت 18 و 30 دقیقه از میدان شهدا تا مسجد علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار می شود.
وی افزود: شرکت در مراسم جشن های میلاد در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) و مسجد امام رضا(ع) زاهدان از دیگر برنامه های اجرایی اعضای کاروان زیر سایه خورشید در مرکز استان است.
دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان افزود: اعضای این کاروان روزهای جمعه و شنبه در شهرستان های شمالی استان حضور پیدا خواهند کرد.
هوشمند ادامه داد: بیش از 100 برنامه در 15 شهر استان برای کاروان زیرسایه خورشید برنامه ریزی شده است.
وی گفت: این اقدامات با تلاش بیش از 200 نفر از جوانان عضو تشکل جوانان رضوی سیستان و بلوچستان در سطح استان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر 51 درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.
ارسال نظرات