با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان
با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام مجتبی بامری به عنوان امام جمعه سراوان معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۷۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان، طی جلسه شورای اداری شهرستان سراوان با حضور آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از معتمدین ؛روحانیون حجت الاسلام مجتبی بامری به عنوان امام جمعه سراوان معرفی شد.
فرماندار شهرستان سراوان در این جلسه با اشاره به اثرات حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دهقان در شهرستان سراوان گفت: حضور این بزرگوار در منطقه موجب وحدت، محبت، صمیمیت، همدلی و وفاق و تلاش، خدمت و رابطه صمیمانه قلبی و عامل الفت و مودت با آحاد مختلف مردم و مسئولین بوده است.
درویش نارویی با اظهار موفقیت برای امام جمعه جدید شهرستان، بیان داشت: با عنایت به ویژگی فرهنگی این بزرگوار با منطقه وحدت موجود میان آحاد مردم محکمتر و نیز در مسیر توسعه منطقه و ایران اسلامی گام بر خواهند داشت.
وی ادامه داد: ما مدیران شهرستان با تمام وجود برای تعالی دین و مکتب اسلام و حمایت از امام جمعه محترم و استحکام انس و الفت و خدمت در مسیر واقعی به مردم حرکت خواهیم نمود.
فرماندار شهرستان سراوان گفت: در طول 4 ساله خدمت دولت تدبیر و امید علیرغم تمامی مشکلات، تلاش بر اثرگذاری در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، زیربنایی و ... بوده است.
نارویی در همین راستا نبود زیر ساخت های توسعه در منطقه را بزرگترین ضعف و و محرومیت تاریخی بیان نمود و افزود: رشد و تعالی هر منطقه ارتباط مستقیم با زیر ساخت های توسعه دارد.
فرماندار سراوان نیز در همین راستا تلاش تلاش برای حضور مدیران ملی و محوری در منطقه جهت شناخت محرومیت ها و محدودیت ها که نقش برجسته در توسعه منطقه داشتند را در این زمینه مهم برشمرد.
وی همچنین اختصاص 70 میلیارد تومان اعتبار در حوزه راه سازی، 90 میلیارد اعتبار در حوزه برقرسانی و 70 میلیارد تومان اعتبار در حوزه بهداشت و درمان را منشأ تحول و توسعه منطقه بیان کرد و افزود: این مهم در بالا بردن شاخص‌های توسعه شهرستان نقش حائز اهمیتیی خواهد داشت.
نارویی آب را از محوری ترین مؤلفه های رشد و توسعه هر منطقه ای بیان نمود و و ابراز داشت: با کلنگ زنی پروژه مهم احداث سد ماشکید با اعتبار 500 میلیارد تومان، کار اثرگذاری در توسعه و رشد منطقه و نیز اثرات مهم و مؤثری را در پی خواهد داشت.
فرماندار سراوان نیز از تصویب 2 گذر مرزی در دولت سخن گفت و خاطرنشان کرد: این مهم نقش مؤثری در حوزه اقتصاد منطقه و معیشت مردم دارد.
وی تصویب احداث 2 مجتمع فرآوری خرما در شهرستان با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان اعتبار توسعه بنیاد برکت، زمینه اقتصاد منطقه، اشتغال پایدار و برند مشخص برای خرمای سراوان را مهم و حائز اهمیت بیان نمود.
درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان در پایان از عنایت حضرت آیت الله سلیمانی به مردم این خطه و سفر به شهرستان سراوان قدردانی کرد.
ارسال نظرات