ذوالنوری مطرح کرد

بررسی موضوع بازی دو بازیکن ایرانی در مقابل رژیم صهیونیستی در کمیسیون امنیت ملی مجلس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی موضوع بازی دو بازیکن ایرانی در مقابل یک تیم اسرائیلی و تصمیم‌گیری در خصوص آن در اولین جلسه این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۶۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصاف دو بازیکن فوتبال کشورمان با یک تیم باشگاهی اسرائیلی در قالب یکی از تیم‌های باشگاهی یونان،‌گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز جمهوری اسلامی ایران در مقابل رژیم صهیونیستی قرار داشته و ورزشکاران ما از مواجهه با ورزشکاران این رژیم پرهیز می‌کردند و آنان را به رسمیت نشناخته‌اند.

وی افزود: اینکه ورزشکاران ما از مواجهه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در میادین مختلف خودداری کرده‌اند نه یک قانون نوشته شده بلکه از سر عقیده است و آنها بدون هیچ اعمال فشاری اقدام به این کار کرده‌اند افتخاری برای جامعه ورزشی ما به شمار می‌رود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: اینکه دو نفر از بازیکنان فوتبال ما در قالب یک تیم باشگاهی یونانی خواسته یا ناخواسته از سر توجه یا بی‌توجهی در مقابل یک تیم باشگاهی اسرائیلی مسابقه می‌دهند، یک خبط فاحش و خطایی نابخشودنی است و این و بازیکن باید بدانند پیش از این بازیکن باشگاه یونانی باشند ایرانی و مسلمان هستند. 

ذوالنوری خاطرنشان کرد: ما امیدواریم این دو بازیکن به هر شکلی که می‌توانند این گناه بزرگ را جبران کنند وگرنه جامعه ورزشی و مردم ما از آنها نخواهند گذشت.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نیست و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از آنجایی که این موضوع به نحوی به بعد سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران مربوط می‌شود نسبت به آن حساس است، اعضای کمیسیون از این موضوع ناراحت هستند و در اولین جلسه کمیسیون که دایر خواهد شد این موضوع مورد بررسی واقع شده و تصمیم مقتضی  در خصوص آن اتخاذ خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: امیدوار هستیم که وزارت ورزش و جوانان به عنوان متکفل این موضوع برخورد و جدیت لازم را در این ارتباط داشته باشد.

ارسال نظرات