همزمان با دهه کرامت سردار آبروشن فرمانده لشکر عملیاتی 3حمزه(ع) در پایگاه های مرزی حضور یافت و از نزدیک با سربازان وظیفه مستقر در این پایگاه ها دیدار و گفت و گو کرد .
کد خبر: ۸۸۹۷۳۶۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار آبروشن در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه سرباز در دفاع از حریم کشور و ایجاد امنیت و آسایش برای ملت کشور افزود: سرباز از واژه هاي مقدس و مورد احترام همگان است چرا كه سرباز از جان خود و از راحتي و آسايش خود مي گذرد تا ديگران امنيت و آرامش داشته باشند و خود اين عمل از جمله كارهايي است كه از اجر بالايي نزد خداوند متعال برخوردار است.

فرمانده لشکر3 ادامه داد: اميرمؤمنان علي عليه السلام در نهج البلاغه مي فرمايد: « سربازان به فرمان خدا براي مردم همانند دژها و قلعه هاي محكم هستند و زينت و آراستگي حاكمان و عزت و ارجمندي دين و راههاي امن و آسايش براي رهروان اند و ملت پايدار و ايمن نمي مانند مگر با بودن سربازان .

یادآور می شود در این دیدار صمیمی سربازان از حسن توجه مسئولان و فرماندهان خود تقدیر و تشکر کرده و مشکلات و خواسته خود را با فرمانده لشکر درمیان گذاشتند و دستورات لازم برای حل مشکلات و تسهیل در امر خواسته های خودرا از سردار آبروشن گرفتند.

ارسال نظرات