مراسم گرامیداشت دهه کرامت در لشکر عملیاتی 3حمزه (ع) باشرکت پایوران و سربازان در مسجد المهدی این لشکر با شکوه خاصی و با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله مولودی خوانی برگزار گردید
کد خبر: ۸۸۹۷۳۶۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد (ع) کرج در این مراسم با تبریک دهه کرامت، به جایگاه و شان حضرت مصومه (س)و امام رضا (ع)پرداخت و گفت: دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (علیهااالسلام) آغازو با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) به پایان می رسد که این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

حجت الاسلام ملک افزود: دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می‌باشد.

وی ادامه داد: تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... است.

حجت الاسلام ملک خاطر نشان کرد: دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند.

ارسال نظرات