خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: امسال تلاش می‌کنیم که از ظرفیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در رفع محرومیت از سیمای شهر‌ها بهره بگیریم و بتوانیم هر چه سریع‌تر پروژه‌ها و طرح‌های پیشنهادی را به نتیجه برسانیم.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۵۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
سرهنگ کریم علی‌نژاد با اشاره به رسالت‌های سازمان بسیج مستضعفین در محرومیت‌زدایی از کل کشور اظهار کرد: در راستای ابلاغ برنامه‌های طرح کرامت 2 از طرف سازمان بسیج مستضعفین کل کشور این سازمان در آذربایجان غربی با تشکیل قرارگاه امام جواد(ع) در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه نسبت به شناسایی مناطق کم برخوردار و فاقد امکانات رفاهی گام برداشت.

وی گفت: بدین منظور اقدامات لازم برای رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار حاشیه شهر با هدف پیشگیری از تخلفات و بزه‌های ناشی از آسیب‌های اجتماعی که اغلب گریبان‌گیر خانواده‌های کم بضاعت از لحاظ مالی می‌شود انجام گرفت.

علی‌نژاد افزود: همچنین سازمان بسیج مستضعفین تلاش می‌کند تا به عنوان یک تشکل مردم نهاد و برخاسته از بطن جامعه در راستای مطالبه‌گری از مسئولان دیگر دستگاه‌ها و بهره‌گیری از توانمندی‌های آن‌ها به منظور کمک به اعتلای فرهنگ محرومیت‌زدایی فعالیت داشته باشد.

وی عنوان کرد: از همین رو پیگیری‌های لازم از سوی بسیج ناحیه مقاومت ارومیه برای تامین و تجهیز زیرساخت‌های لازم در مناطق محروم این شهر از ستاد توانمندسازی شهرستان که فرماندار ریاست آن را بر عهده دارد انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از برنامه‌های آتی این سازمان برای انجام رسالت محرومیت‌زدایی از شهر خبر داد و گفت: ساخت سالن‌های ورزشی، برگزاری کلاس‌های متنوع قرآنی و مشاوره‌ای، کلاس‌هایی به منظور آگاه سازی خانواده‌ها از پیامدهای زیان‌بار ناشی از طلاق و سایر آسیب‌های اجتماعی، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های کارآموزی و کارآفرینی از جمله طرح‌ها و برنامه‌هایی است که در حاشیه شهر انجام می‌گیرد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم که از ظرفیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نیز در رفع محرومیت از سیمای شهر‌ها بهره بگیریم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر پروژه‌ها و طرح‌های پیشنهادی را به نتیجه برسانیم.

ارسال نظرات