مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران گفت: کسانی که در دل خود محبت اهل بیت(ع) و راه خداوند را پیش می گیرند علاوه بر خود زندگی خانواده و اطرافیان خود را نیز بیمه می کنند.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۴۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام مهدی مرادی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران ، در آیین جشن میلاد امام رضا(ع) دهلران که در سالن آمفی تئاتر اداره کتابخانه های عمومی دهلران برگزار شد اظهار کرد: امام رضا(علیه السلام) به دلیل رافت و عطوفت فراوان به امام رئوف معروف هستند.

وی افزود: همه از سیره عملی معصومین به ویژه علی ابن موسی الرضا علیه السلام تاسی کنیم و توجه جدی به فقرا و مستمندان و محرومین جامعه داشته باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران گفت: همه ما باید ولایت‌پذیر باشیم زیرا هر کسی در مسیر ولایت حرکت نکند عاقبت به خیر نمی‌شود.

وی محبت اهل بیت(ع) را تضمینی برای سلامت روح و جان افراد دانست و بیان نمود: کسانی که در دل خود محبت اهل بیت(ع) و راه خداوند را پیش می گیرند علاوه بر خود زندگی خانواده و اطرافیان خود را نیز بیمه می کنند.

حجت الاسلام مرادی به القاب حضرت معصومه(س) اشاره نمود و ابراز داشت: حضرت معصومه (س) در میان دانشمندان و فقیهان گران قدر شیعه، با لقب «کریمه اهل بیت» یاد می شود. از میان بانوان اهل بیت، این نام زیبا، تنها به آن حضرت اختصاص دارد.

وی عنوان کرد: دهه کرامت یادآور لطیف ترین علائق و مهر و وفای کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دهلران یاد آور شد: شایسته است هرگاه به شهرهای مذهبی از جمله قم سفر می کنیم به بارگاه حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شده و ضمن انجام فریضه زیارت، خانواده و فرزندانمان را با زندگی ائمه آشنا نماییم.

ارسال نظرات