رئیس هیات شمشیر بازی استان مرکزی :

مسابقات شمشیر بازی قهرمانی کشور بدون اسپانسر مالی برگزار شد

یعقوبی گفت :مسابقات شمشیر بازی نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، بدون حمایت صانایع استان و اسپانسر مالی به پایان رسید.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۴۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی احمد یعقوبی رئیس هیات شمشیر بازی استان مرکزی در حاشیه برگزاری مسابقات کشوری شمشیربازی رده‌های سنی جوانان و نوجوانان بیان داشت : به منظور رشد و توسعه این رشته ورزشی در استان و بالا رفتن سطح رقابت بازیکنان و سطح دانش مربیان ، داوران و ورزشکاران استان به فدراسیون درخواست میزبانی این مسابقات را دادیم که با توجه به فعالیت چشمگیر استان، فدراسیون این میزبانی را به اراک داد.
 
وی افزود : در این مسابقات 350 ورزشکار حاضر بودند و رقابت‌های سطح بالایی نیز به نمایش گذاشتند که بدون شک ارائه چنین سطحی می‌تواند به ارتقا سطح ورزشکاران ما کمک شایانی کند.
 
یعقوبی تصریح کرد : از سوی دیگر با حضور مربیان تیم ملی در اراک برای این مسابقات، مربیان جوان ما نیز نکات مهم و تجربیات بسیاری از حضور در کنار این افراد کسب کردند که می‌توانیم در آینده آثار آن را در شمشیربازی استان مشاهده کنیم.
 
مسئول پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در خصوص وضعیت حمایت اسپانسرها از این مسابقات گفت : افرادی که برای این مسابقات به اراک آمدند می‌گفتند با صنایعی که در ورودی شهر دیده‌ایم شهر شما نباید مشکلی از لحاظ اسپانسرینگ در ورزش داشته باشد اما متأسفانه خبر ندارند که وضعیت در این زمینه به چه صورت است.
 
وی ادامه داد : از روز اول که قرار بر برگزاری این مسابقات شد بارها به صنایع مختلف مراجعه کردیم تا بتوانیم حمایت آنها را برای برگزاری مسابقات جلب کنیم اما قول‌های زیادی دریافت کردیم که عملی نشدند.
 
یعقوبی اظهار داشت : در برخی موارد نیز عنوان شد که نمی‌توانیم به دلیل نداشتن بودجه کمک کنیم اما از لحاظ سخت‌افزاری و تأمین محل اسکان به شما کمک خواهیم کرد که در این زمینه نیز در ادامه مساعدتی صورت نگرفت.
 
رییس هیأت شمشیربازی استان مرکزی در پایان گفت : برای ورزش نگران هستیم چراکه می‌بینیم به جای اینکه از همه رشته‌ها و علی‌الخصوص رشته‌هایی مثل شمشیربازی که در المپیک با سی‌ودو مدال سومین رشته است و هیچگاه حذف نخواهد شد حمایت صورت بگیرد، حمایت‌ها به سمت رشته‌هایی می‌رود که یا جایگاهی در آن نداریم و یا در آستانه حذف از المپیک قرار دارند.
ارسال نظرات