دبیر هیات فوتبال استان مرکزی :

فستیوال مدارس فوتبال استان مرکزی برگزار شد

صادقی گفت: جشنواره مدارس فوتبال این استان در رده سنی زیر 12 سال با استقبال چشمگیر مراکز آموزش فوتبال استان در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۲۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی محسن صادقی دبیر هیات فوتبال استان مرکزی با اعلام این خبر گفت : این جشنواره با شرکت 22 مدرسه فوتبال از شهرستان های اراک، تفرش، خمین، ساوه و محلات آغاز که از هر مدرسه فوتبال هفت فوتبال آموز حضور دارند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره استعدادیابی در رده سنی پایه است و در پایان نیز از میان شرکت کنندگان، تیم منتخب زیر 12 سال استان تشکیل و تمرینات تخصصی این تیم زیر نظر مربیان کارآزموده فدراسیون فوتبال کشور پیگیری می شود.

صادقی افزود : 22 نفر از مربیان استان مرکزی نیز به عنوان استعدادیاب، فعالیت های فوتبال آموزان در این جشنواره زیر نظر دارند و در پایان تیم منتخب استان را به منظور حضور در جشنواره ملی انتخاب خواهند کرد.

دبیر هیات فوتبال استان مرکزی در پایان تصریح کرد : جشنواره استعداد یابی مدارس فوتبال استان مرکزی تا پایان شهریورماه ادامه دارد و بیش از 10 هزار ورزشکار در رده های مختلف سنی زیر نظر هیات فوتبال استان مرکزی فعالیت می کنند.
ارسال نظرات