امسال با حضور خادمان حرم رضوی بیش از 20 برنامه در شهرستان‌های زنجان و خدابنده اجرایی شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۱۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر فرهنگی جشن‌های زیر سایه خورشید در زنجان با اشاره به حضور چهار روزه پنج نفر از خادمان حرم مطهر رضوی در زنجان اظهار کرد: حضور خادمان حرم رضوی در زنجان با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

وحید اله‌ویرن با اشاره به ارادت قلبی مردم زنجان به اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) افزود: به همین دلیل هر سال برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه می‌شود.

وی با اشاره عناوین برخی از برنامه‌های اجرایی با حضور خادمان حرم مطهر رضوی شامل دیدار با جانبازان، خانواده شهدا و دیدار با امام جمعه بیان کرد: در مجموع امسال با حضور خادمان حرم رضوی بیش از 20 برنامه در شهرستان‌های زنجان و خدابنده اجرایی شد.

دبیر فرهنگی جشن‌های زیر سایه خورشید در زنجان، همچنین از برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور پرشور مردم نیز خبر داد و گفت: این برنامه نیز با همکاری هیأت فاطمیون برگزار شد.

گفتنی است، نخستین برنامه‌ای که با حضور خادمان حرم مطهر رضوی اجرایی شد، برگزاری مراسم دعای ندبه در مسجد آقا سید محسن دروازه رشت بود که با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

خادمان در ادامه در مصلی نماز جمعه زنجان حضور داشته و ضمن دیدار مردمی و حضور در نماز جمعه در مراسم تقدیر از چند تن از خادمان مساجد و همچنین مشاهیر زنجانی حاضر شدند.

خادمان سپس در مسجد ولی عصر (عج) زنجان که کانون فعالیت‌های انقلاب در زنجان نیز محسوب می‌شود، حاضر شدند.

در این مراسم از حاج قنبر صالحی با بیش از نیم قرن خادمی مسجد حضرت ولی عصر(عج) و ۴۲ سال روزه‌داری و از مشاهیر زنجان با حضور کاروان زیر سایه خورشید تجلیل شد.

کاروان زیر سایه خورشید در ادامه سفر خود به زنجان در بیت‌الرقیه (س) حاضر شده و در مراسم جشنی که به مناسبت میلاد امام رضا (ع) برگزار شد، شرکت کردند.

ارسال نظرات