مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز:

سپاه رسالت پاسداری از انقلاب را در همه جای دنیا دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز در جمع کارکنان این ناحیه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسالت مهمی برعهده دارد و آن پاسدارای از انقلاب اسلامی در همه نقاط دنیاست.
کد خبر: ۸۸۹۷۳۰۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: هرکجا که صدای مظلومی به گوش برسد سپاه با همه توان و قوت به یاری مظلوم شتافته و نخواهد گذاشت صدای مظلومی بدون یاری و جواب بماند.

وی ادامه داد: ما پاسداران انقلاب اسلامی همانند عمار پشتیبان رهبر و ولایت فقیه هستیم و تا خون در رگ داریم به این راه مقدس ادامه می دهیم و با تاسی از آیات قرآن کریم در صراط مستقیم که وعده الهی برای نصرت و پیروزی است ادامه طریق خواهیم کرد و مسلما اگر ما دین خدا را یاری کنیم خداوند متعال نیز ما را یاری خواهد کرد.

حجت الاسلام فیضی زاده با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور دوازدهم نیز اظهارداشت: تا حکم تنفیذ از سوی مقام معظم رهبری صادر نشود دولت ها مشروعیت پیدا نمی کنند بنابراین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی رای مردم را به رئیس جمهور منتخب تنفیذ کردند که امیدواریم مشکلات عمده مردم و اقتصاد کشور را با روحیه انقلابی و نگاه به درون حل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار