مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات:
مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات با بیان اینکه امنیت جامعه به احیای امر به معروف گره خورده است، گفت: متاسفانه در همه دولت‌ها اصل امربه‌معروف و نهی از منکر معطل‌ مانده است.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۹۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام رضایی مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات در جمع پایوران و پاسداران این ناحیه مقاومت با اشاره به آیه 104 سوره آل‌عمران گفت: با توجه به اینکه راه سعادت و پیشرفت انسان دوری از منکرها و اجرای معروف‌‌ها است باید در این راستا معروف‌ها و منکرها به جامعه شناسانده شود.

وی توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر از ضروریات جامعه دانست و گفت: این فریضه مهم مصداق بارز قانون مداری و منطبق با موازین کرامت انسانی و راه نجات انسان است.

حجت‌الاسلام رضایی ادامه داد: همه حرکت‌های اساسی در اسلام منبعث از امر به معروف و نهی از منکر است ولی متاسفانه در همه دولت‌ها اصل امربه‌معروف و نهی از منکر معطل‌ مانده است.

مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج محلات تصریح کرد: احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر مانع گسترش فساد می‌شود بنابراین یک عزم همگانی باید برای احیا و اجرای این فریضه در سطح دولت و ملت شکل داده شود.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر باعث می‌شود فرد با آرامش و اطمینان زندگی کند، مسئولان مؤظف هستند تا از حقوق آمرین به معروف و ناهیان از منکر دفاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: امر به ‌معروف یعنی همه مؤمنان در هر نقطه‌ای از عالم که هستند موظف‌اند جامعه را به سمت نیکی‌ها و معروف حرکت دهند و به گفته عالمان دینی امنیت جامعه به احیای امر به معروف گره خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات