صداوسیما به عنوان فراگیرترین رسانه به خصوص در سطح استان، می تواند تأثیر فراوانی در اصلاح الگوی مصرف منابع انرژی به خصوص برق داشته باشد و تحقق این مستلزم مشارکت شرکت برق با رسانه استانی است.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۹۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا وسیمای مرکز زنجان در جلسه هم انديشي با شركت توزيع نيروي برق استان زنجان گفت: اصلاح الگوی مصرف در حوزه انرژی در کشور امروز یکی از مهمترین ضروریات است

صفری افزود: استفاده از منابع انرژی در کشور رویه نامناسبی داشته که ادامه این روند هزینه های هنگفتی را در راه توسعه کشور ایجاد کرده و ضرورت تدوین راهکارهای اصلاح الگوی مصرف در حوزه انرژی در 2 بخش عرضه و تقاضای انرژی را دوچندان می کند . چرا که بهینه سازی انرژی یک صنعت پر سود و کم هزینه برای اقتصاد ملی است و ترویج آن اشتغال زایی گسترده ای را به دنبال دارد.

وی در ادامه به نقش انکارناپذیر رسانه ملی و استانی در فرهنگ سازی مستمر و مثمر ثمر جهت اصلاح الگوی مصرف در جامعه اشاره کرده و اظهار داشت: صداوسیما به عنوان فراگیرترین رسانه به خصوص در سطح استان، می تواند تأثیر فراوانی در اصلاح الگوی مصرف منابع انرژی به خصوص برق داشته باشد و تحقق این مستلزم مشارکت شرکت برق با رسانه استانی است.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز با اشاره به وجود ظرفیت های مختلف در صداوسیما، تصریح کرد: رسانه استانی با توجه به ظرفیتهای مختلف در امر برنامه سازی در حوزه های انیمیشن، تله فیلم، برنامه های کوتاه ، برنامه های روتین پربیننده دارای بستر خوب و مناسبی برای فرهنگ سازی در امر اصلاح الگوی مصرف می باشد و شبکه استانی اشراق آمادگی دارد با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق در این مسیر مهم قدمهای مثبتی برداشته و برنامه های مختلف دز رمینه های ذکر شده تولید و پخش نماید.

ارسال نظرات