در آستانه روز خبرنگار مسئول بسیج رسانه شهرستان جهت هماهنگی برنامه های این روز و تجلیل از اصحاب بسیج رسانه شهرستان در ناحیه مهریز حضور یافت.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۹۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، در آستانه روز خبرنگار مسئول بسیج رسانه شهرستان جهت هماهنگی برنامه های این روز و تجلیل از اصحاب بسیج رسانه شهرستان در ناحیه مهریز حضور یافت.

در این جلسه کاظم سبحان زاده مسئول بسیج رسانه شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی از شهدای خبرنگار که در حادثه مزارشریف افغانستان به شهادت رسید بیان داشت :باید بیش از پیش به خبرنگاران بسیج شهرستان و همچنین افراد صاحب نشریات انقلابی بها داده شود و از آنان حمایت گردد.

وی افزود : با توجه به فضای رسانه ای امروز دنیا لازم و ضروری است که در این زمینه دوره های آموزشی و کاربردی جهت بسیجیان مستعد و علاقه مند برگزار گردد.

سبحان زاده در ادامه گزارشی از برنامه هایی که قرار است در روز خبرنگار در سطح شهرستان اجرا گردد را ارائه نمود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین کفاش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مهریز ضمن خیر مقدم اظهار داشت: خبرنگاری شغل بسیار شریفی است.

وی با اشاره به واقعه کربلا و نقش حضرت زینب(س) بیان داشت: در حادثه کربلا نقش رسانه ای خیلی قوی حضرت زینب(س) توانست پیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش را تا امروز به همه دنیا منتقل نماید. و رسانه های در خط ولایت و انقلابی ما هم باید امروز باید هر چه قوی تر پیام انقلاب و ولایت را به همه دنیا مخابره نمایند.

لازم به ذکر است در این جلسه آقای حاج محمدعلی زارع خبرنگار پیشکسوت شهرستان نیز حضور داشت و از زحمات این بزرگوار نیز تقدیر وتشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات