مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

اختصاص 8 میلیارد ریال به عنوان بسته های تشویقی به مشترکان کم مصرف

در سال گذشته در استان زنجان مبلغی بالغ بر 8 میلیارد ریال به عنوان بسته های تشویقی به مشترکان کم مصرف اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۹۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در جلسه هم انديشي با مدیرکل صدا وسیمای مرکز با قدردانی از حمایتها و همکاری های خوب صداوسیمای استان با مجموعه تحت مدیریت خود، گفت: مدیریت مصرف حاملهای انرژی به خصوص برق یکی از مهمترین دغدغه های کنونی بوده و لزوم فرهنگ سازی و برنامه ریزی دقیق برای تحقق این امر ضروری است.

علیزاده با اشاره به جایگاه و اثرگذاری صداوسیما در جامعه ، مشارکت بیش از پیش رسانه ملی و استانی را خواستار شده و افزود: عملکرد صداوسیما تا کنون در امر فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف قابل تقدیر می باشد ولی شرایط امروز تلاش بیشتر و مشارکت سایر دستگاههای فرهنگی را طلب می کند .

وی از اختصاص بسته های تشویقی برای مشترکان صنعتی، کشاورزی، عمومی خبر داد و اظهار داشت: در سال گذشته در استان زنجان مبلغی بالغ بر 8 میلیارد ریال به عنوان بسته های تشویقی به مشترکان کم مصرف اختصاص داده شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از طرحهای مختلف وزارت نیرو برای ترویج استفاده عمومی از منابع انرژی تجدید پذیر از قبیل نصب پنلهای خورشیدی خبر داده و خواستار مشارکت صداوسیما در این زمینه نیز شد.

ارسال نظرات