امام جمعه مهریز:

خبرنگاران با انتقادهای سازنده، دولت و نظام را یاری دهند

امام جمعه مهریزدر جمع خبرنگاران شهرستان گفت: خبرنگاران باید با انتقادهای سازنده و دقیق خود دولت و مسئولان را در انجام وظایف یاری دهند.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۸۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز ، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع خبرنگاران مهریز افزود: مسئولان باید نقدهای صادقانه و سازنده خبرنگاران را با سعه صدر و آمادگی کامل پذیرا باشند.

وی ادامه داد: نقد سازنده و دقیق غیر از تخریب و تهمت است و خوشبختانه مسئولان در جامعه ما طالب پذیرش حرف حق هستند که تعامل رسانه ها با مدیران کاری مهم و ارزشمند است.

امام جمعه مهریز اظهار داشت: خبرنگاران رسانه های مختلف گروهی باید همواره به دنبال سوژه های خبری و زیبا باشند که به شهرستان لطمه وارد نکند و شان مردم و شهر زیر سوال نرود.

محی الدینی تصریح کرد: ارتقای جایگاه شهرستان بخاطر ظرفیت های خوبی که دارد از جمله وظایف مهم خبرنگاران رسانه های گروهی محسوب می شود.

امام جمعه مهریز گفت: مسئولان اجرایی و فرماندار کارهای خوبی را در سطح شهرستان انجام می دهند و باید همواره ضمن نقد سازنده برای کمک به آنها تلاش داشت.

محی الدینی افزود: دفتر امام جمعه سر دفتر ندارد و هدف از این کار این است که امام جمعه خودش دردسترس باشد و به حرف های مردم گوش دهد.

وی خاطر نشان کرد: شخصیت و شان خبرنگاران رسانه های گروهی باید همیشه حفظ شود و هیچ کس حق توهین به آنها را ندارد.

در این دیدار نیز خبرنگاران مهریز مشکلات خود را شامل فعال شدن پایگاه بسیج رسانه ، بیمه حوادث ، اعطای وام قرض الحسنه و دوره های آموزشی مورد تاکید قرار دادند .

لازم به ذکر است شهرستان مهریز 20 خبرنگار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار