خبرگزاری بسیج: سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد در راستای ساماندهی و توسعه گردشگری پزشکی با 17 بیمارستان متعلق به این سازمان در 15 استان کشور اقدام به ساماندهی و جذب بیماران اتباع خارجی کند.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۸۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی  با بهره گیری از ظرفیت های پزشکی و بیمارستانی کشور در گام نخست با مشارکت 17 بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در 15 استان کشور و با ظرفیت 200 پزشک متخصص و همچنین با همکاری 5 بیمارستان خصوصی و 40 پزشک فوق تخصص متبحر بخش خصوصی نسبت به ساماندهی و توسعه گردشگری پزشکی با محوریت برنامه ریزی و مدیریت توسط شرکت بین المللی تامین اقدام کرده است.

این سازمان در نظر دارد در گام های بعدی با به کارگیری تعداد بیشتری از بیمارستانهای خود و راه اندازی شعب بین المللی دفاتر تشخیص و جذب بیماران اقدامات موثری در  بهره گیری از فرصتهای اقتصادی موجود در حوزه صنعت توریسم و درمان کشور را در دستور کار قرار دهد.

در همین راستا نیز نشستی پیرامون این موضوع ساعت 9 صبح روز یکشنبه 15 مرداد ماه در محل هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی به نشانی بزرگراه آبشناسان بعد از تقاطع جنت آباد شمالی بلوار مبعث، بهارستان یکم برگزار می شود.

 

ارسال نظرات