امام جمعه بخش بهمن گفت: هدف راهبردى آمریکا از اين تحريم ‏ها، همان آرزوي همیشگی «تغيير نظام در ايران» است که این آرزو را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۷۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه امروز، ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع)، از عوامل و دست اندکاران برنامه حضور خادمان حرم رضوی در بخش بهمن، تشکر و سپاسگذاری کرد.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفيذ حکم ریاست جمهوری، افزود: مراسم تنفيذ يك مراسم تشريفاتى نیست، بلکه رئیس جمهور ميثاق و تعهد مى‏دهد كه در این مدت چهار سال، كليه مواضع، جهت‏ گيرى‏ ها، رويكرد برنامه‏ اى و راهبردى خود و دولت را با محوريت نظام يعنى منويات و هدايت هاى راهبردى مقام معظم رهبری تنظيم نمايد.

علیزاده خاطر نشان کرد: طبق تعبير امام خمينى(ره) تا زمانى رئيس جمهورى مورد تأييد است و مشروعيت دارد، كه در مسير اسلام و ارزش هاى انقلاب قرار داشته باشد. اینک جناب آقای دکتر روحانی، رسماً رئیس‌جمهور ایران است و مردمی که به او رأی دادند و آنها که ندادند، چشم ‌انتظار تحقق وعده‌ها و شعارهای وی هستند.

وی ضمن اشاره به وعده های ریاست جمهوری در ایام انتخابات در سفر به خرم آباد و ساری گفت: با توجه به قول برطرف کردن فقر مطلق در کشور، پرداختن به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، از اهمیت ویژه برخوردار است. انصافاً امروز مردم خصوصا قشر مستضعف و کارگر در مضیقه هستند.

خطیب جمعه بخش بهمن با تأکید بر نکات مهم بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: عده ای فکر می کنند فقط خودشان فقط فکر تعامل با دنیا هستند، نه چنین نیست، بلکه رهبر ما مردم ما هم با توجه به چند نکته خواهان تعامل و ارتباط با دنیا هستند. یکی اینکه دنیا فقط در آمریکا خلاصه نمی شود.

علیزاده ادامه داد: دوم اینکه تعامل و ارتباط زمانی مناسب است که عزت و غرور ملی شکسته نشود، در صورتی که آمریکا می خواهد عزت و اقتدار ما را نابود کند. سوم اینکه در صورت تعامل هم باید مراقب توطئه های دشمن بود.

وی اذعان کرد: كنگره آمريكا طرح تحريم ‏هاى جديد عليه جمهورى اسلامى ايران را مورد تصويب قرار داد و به امضای ترامپ رسید. گستردگى تحريم‏ هاى جديد، به‏گونه‏اى است كه برخى از آن با عنوان «مادر تحريم‏ها» و «سياه‏چاله تحريم» ياد مى‏كنند.

امام جمعه بخش بهمن گفت: هدف راهبردى اين تحريم ‏ها، همان آرزويى است كه اين‏ روزها برخى از مقامات دولت ترامپ به زبان مى‏آورند و آن چیزی نیست جز «تغيير نظام در ايران»، که به فضل خداوند، عنایات امام زمان(عج)، تیزبینی دیده بان انقلاب رهبر معظم و بیداری مردم این آرزو را به گور خواهند برد.

علیزاده عنوان کرد: لازمه برگزارى حج مطلوب آن است كه زمينه انجام همه مناسك حج از جمله برائت از مشركين برای حجاج فراهم شود، عزت و عظمت مسلمين تأمين شود و دشمنان دچار لرزه و تزلزل شوند، که لازمه این حج مطلوب آن است که حجاج دست از بازارگردى و ديگر كارهايى كه مخل انجام مناسك و فرائض است، پرهیز کنند و به اصل ماجراى حج بپردازند.

وی در پایان با نزدیک شدن به 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمى و تبریک روز خبرنگار گفت: از خبرنگاران شهرستان به ویژه کسانی که خبرهای نماز جمعه را مخابره می کنند، آقایان حیدری دوست، حسینی، رضا عباسی مهرآبادی و خبرنگاران سایت سرو ابرکوه، تشکر و سپاسگزاری می کنیم.

ارسال نظرات