خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی

امروز هسته مقاومت از ایران شکل گرفته است/ ریشه انقلاب اسلامی وابسته به وحی و قرآن است

حجت الاسلام عبادی افزود: ریشه انقلاب اسلامی وابسته به وحی و قرآن است همان طور که نشانه های آن یکی پس از دگری ظاهر می شود و امروز هسته مقاومت از ایران شکل گرفته که شاهد نفوذ آن در خارج از ایران نیز هستیم .
کد خبر: ۸۸۹۷۲۴۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در پنجمین دوره طرح یاوران ولایت استان خراسان جنوبی و مسئولین بسیج دانش آموزی استان با نماینده ولی فقیه دیدار کردند.

حجت الاسلام عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی  در جمع دانش آموزان بسیجی استان ضمن تبریک میلاد علی بن موسی الرضا (ع) افزود: انقلاب اسلامی ایران نشان ازحق جویی و حرکت پرشتاب جهادی است که برخواسته از آرزو گذشتگان ماست که قرنها به انتظارش نشسته بودند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه دنیا منتظر ظهور مهدی (عج) و اجرای عدلی است که فلسفه بعثت همه انبیا است  اظهار داشت: منابع قبل و بعد از اسلام چه شیعه و غیر شیعه چنین روزی را پیش گویی کردند  که  این پیشگویی ها در سه دایره متفاوت بیان شده است.

 نماینده ولی فقیه در استان گفت: اولین موردی که در احادیث به آن اشاره شده این که پیش از ظهور حضرت از مشرق زمین قومی قیام می کنند که که قیام آنها تاثیرشگرفی بر دنیا  دارد و نتیجه آن جهان را برای ظهور مهدی موعود آماده خواهد کرد و مشرق زمین  را ایران و فارس عنوان کردند که این اعتقاد نه تنها در احادیث وارده  بلکه منبع قرآنی هم دارد.

وی عنوان کرد:  دومین نشانه ای که در احادیث به آن اشاره شده  این است که خدواند قومی را ظاهر می کند که  هم خدا آنها را دوست دارد وهم آنها خدا را دوست دارند ودرمقابل ستمگران سرافراز و در مقابل اهل ایمان متواضع هستند، از رسول اکرم (ص) سوال شد که اینها چه افرادی و اهل کجا هستند که پیامبر (ص) دست برشانه سلمان زدند و فرمودند: آنها ازدیارسلمان و سرزمین فارس هستند.

حجت الاسلام عبادی  سومین مشخصه ها ظهور امام عصر (عج) را این گونه بیان کرد که : احادیثی وارد است که معتقدند این حرکت آخر زمانی از قم شروع می شود و روایت است از امام موسی کاظم (ع) که می فرمایند: که مردی خواهد بود از قم که مردم را به حق و عدل دعوت می کند و اوصاف آنها این است که مردمی هستند که در برابر زور گویی مقاومت وهمچون پاره آهن از خود صبر و سختی نشان خواهند داد. 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: ریشه انقلاب اسلامی وابسته به وحی و قرآن است همان طور که نشانه های آن یکی پس از دگری ظاهر می شود و امروز هسته مقاومت از ایران شکل گرفته که شاهد نفوذ آن در خارج از ایران نیز هستیم بنابراین انقلاب متعلق به شما جوانان و نسل آینده است و این توفیقی است که  نصیب شما شده که در آزمایش بزرگ آخر زمانی قرار بگیرید.

وی ادامه داد: در آخر زمان افراد غربال می شود و هم ریزش است و هم رویش که  در این برهه باید به خدا پناه برد چرا که افراد زیادی را می بینیم که دارای علم، تجربه، و انقلابی هستند اما  دچار لغزش و ریزش شدند همچنین در مقابل رویش های خوبی  نیز وجو دارد که موجب افتخار، سربلندی و مایه امید است.

حجت الاسلام عبادی خاطر نشان کرد:  خداوند انسانن را برای کار بزرگ و سیر الی الله و اجرا عدالت آفریده وسعی کنید که انقلاب  اسلامی را محکم نگه دارید چرا که این انقلاب اندیشه، ارزش، حق جوی، عدالت طلبی و تنفر از هرگونه مکر و حیله است بنابراین سعی کنید که این آرمان و صداقت را نگه دارید.

همچنین در پیایان این مراسم از خانواده شهدا توسط مسئولین و روحانیون حاضر در جلسه تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها