مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: هویت اسلامی و انقلابی ملت مقتدر ایران اسلامی مانع از تساهل و تسامح در برابر قدرت های جهانی از جمله آمریکاست.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۳۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان با اشاره به توصیب تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: دولت آمریکا از دست ما راضی نخواهد شد مگر در صورتی که از آنان تبعیت کنیم.

وی افزود: این در حالیست که هویت اسلامی و انقلابی ملت مقتدر ایران اسلامی مانع از تساهل و تسامح در برابر قدرت‌های جهانی از جمله آمریکا است.

حجت‌الاسلام عظمتی کنار هم قرار گرفتن جمهوریت و اسلامیت نظام حاکم بر ایران اسلامی را امری پذیرفته ناشدنی برای نظام سلطه توصیف کرد و گفت: چرا که حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی هیچگاه در مقابل ابر قدرت ها سر تعظیم فرود نخواهد آورد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تقابل آمریکا و هم پیمانانش با ایران به بهانه‌های واهی از قبیل هسته ای، حقوق بشر، موشکی و غیره را غیر واقعی دانست و تصریح کرد: علت اصلی این دشمنی‌ها در  استقلال و عدم وابستگی ایران اسلامی به سیاست‌های سلطه جویانه استکبار جهانی است.

وی افزود: در زمان حکومت طاغوت آمریکا بر همه امور مملکتی ما مسلط بود و حال که شاهد استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ما است،  نمی‌تواند این موضوع را تحمل کند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ توطئه‌ای برای براندازی جمهوری اسلامی دریغ نکرده است که به لطف الهی و بصیرت و ولایت‌پذیری ملت سرافراز ما ناکام مانده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان ترس آمریکا از صدور انقلاب اسلامی و پیامدهای آن برای منافع آمریکا در منطقه را علت دیگر این دشمنی‌ها بیان و خاطرنشان کرد: خیزش مردم منطقه برای رهایی از حکومت های وابسته به غرب، ناشی از الگوگیری از ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات