خبرهای داغ:
انتقال سیره سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی به آحاد جامعه با تولید فرآورده‌های هنری محقق می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۱۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، گفت: امروز سیره شهدا بعد گذشت سال‌ها از دوران هشت سال دفاع مقدس، آن گونه که مورد انتظار بوده، منتقل نشده است.
وی با اشاره به الگوسازی شهدا برای آحاد جامعه گفت: همه شهدای فرمانده به ویژه سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی با عنوان قهرمانان جنگ تحمیلی می‌توانند بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان ما معرفی شوند.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش افزود: همچنین سیره و منش سایر شهدا در ابعاد مختلف مانند پشتیبانی از انقلاب اسلامی و ولایت‌محوری می‌تواند برای همه ما الگو باشد ولی تاکنون این موضوع به خوبی در جامعه انجام نشده است.
نصیرزاده با اشاره به اینکه انتقال سیره شهید بابایی به جوانان فقط وظیفه‌ ما نیست، گفت: در تحقق این مهم  باید مسوولان دستگاه‌های اجرایی به ویژه صدا و سیما به تولید فرآورده‌های هنری توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این راستا تلاش کنند.
این مسوول با بیان اینکه باید سیره شهدا با بهره‌گیری از راهکارهای مختلف به آحاد جامعه معرفی شود، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند تولید فیلم و نوشتن کتاب در سطوح مختلف برای جوانان و نوجوانان با ادبیات‌های ویژه که جذاب باشد، می‌تواند از مهمترین و موثرترین این راهکارها باشد.
1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها