امروزه معضل بیکاری به یکی از اصلی ترین دغدغه‌های خانواده ها و مسئولین تبدیل شده و اگر نتوانیم راه حل مناسبی را جهت برون رفت از این معضل پیدا بکنیم.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۱۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان درمراسم افتتاحیه اقتصاد مقاومتی ،مهارت و توسعه مشارکتهای مردمی در استان زنجان گفت: آموزش های فنی و حرفه ای در توانمند سازی نیروی انسانی و ایجاد انگیزه برای کارآفرینی و توسعه جامعه ضرورت دارد .

مهندس یوسفی افزود: با توجه به آمار بیکاری، ارائه این آموزش ها از مهمترین راه های مقابله با معضل بیکاری است و امروزه معضل بیکاری به یکی از اصلی ترین دغدغه‌های خانواده ها و مسئولین تبدیل شده و اگر نتوانیم راه حل مناسبی را جهت برون رفت از این معضل پیدا بکنیم در آینده با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد که در این شرایط مهارت آموزی می تواند به عنوان کلید اشتغال جوانان افق روشنی را برای آینده اشتغال کشور رقم بزند .

وی اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف شناخت از خدمات آموزشگاه ها و کارگاه های فنی و حرفه ای و ترویج فرهنگ کارآفرینی و مهارت آموزی راه اندازی گردیده و تولیدات و دستاورد های مهارت آموزان در این نمایشگاه عرضه شده است.

گفتنی است، این نمایشگاه شامگاه روز پنجشنبه دوازدهم مردادماه درمحل مجتمع فرهنگی و تاریخی شهر زنجان(کارخانه کبریت سابق) و با مشارکت اداره کل کمیته امداد، بهزیستی، اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید، شهرداری زنجان، آموزشگاه هنر ماندگار وکانون انجمن های صنفی آموزشگاههای آزاد استان با اجرای برنامه های متنوعی ازجمله اجرای موسیقی محلی، برگزاری مسابقه حضوری ، نورافشانی افتتاح و د رپایان این مراسم نیز از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان ونیز از برگزیدگان وعوامل اجرایی جشنواره الگوهای برتر آموزشگاههای آزاد استان با حضور مقامات و مسئولین استانی با ارائه لوح تقدیری تجلیل بعمل آمد.

شایان ذکر است، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ،مهارت و توسعه مشارکتهای مردمی در استان زنجان تا پانزدهم مردادماه از ساعت 18 عصر تا 22 شب برای بازدید عموم مردم دایر خواهد بود.

ارسال نظرات