مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان متوسطه نظری استان با درخشش در پانزدهمین دوره مسابقات ملی آزمایشگاهی دو رتبه ارزشمند سوم کشوری را به دست آوردند.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۰۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رشید قربانی با اعلام این خبر گفت: تیم شیمی استان کردستان متشکل از آنیتا عذیری از دبیرستان علوم ناحیه یک سنندج، آسو کهنه پیرا از دبیرستان صادق وزیری ناحیه یک سنندج و سحر پابرجا از دبیرستان شایستگان مریوان رتبه سوم کشوری را از آن خود کردند.
 

وی افزود: همچنین تیم فیزیک استان متشکل از دانش علی محمدی و محمد نیلی از دبیرستان زانیاران ناحیه یک سنندج و ادیب الماسی از دبیرستان فارابی دیواندره موفق به کسب رتبه سوم شدند.
 

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان کسب این موفقیت ارزشمند را به دانش آموزان عزیز، اولیای آنان، دبیران زحمت کش، گروه پژوهش سراهای دانش آموزی استان، گروه آزمایشگاه علوم استان، دست اندرکاران امر و بویژه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، مریوان و دیواندره تبریک گفت.
 

در پانزدهمین دوره مسابقات ملی آزمایشگاهی کشور، فقط دانش آموزان 10 استان موفق به کسب رتبه‌های برتر کشور شدند که سهم استان کردستان در مقایسه با سایر استان‌ها بسیار چشمگیر بود.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات