محمد پور
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) گناوه:
بوشهر-حجت الاسلام عادل فاطمی پویا گفت : دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و ارداه اهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان می باشد.
کد خبر: ۸۸۹۷۱۸۶
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان گناوه ، فاطمی پویا در جمع اعضای پایور سپاه انصار الحسین (ع) این شهرستان به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد امام رضا (ع) گفت : نامگذاری دهه کرامت در بهترین زمان انجام گرفته است .

وی ابراز داشت داشت: در ابتدای آغاز دهه کرامت میلاد یکی از بانوان بزرگ اسلام و پایان این دهه پر خیر و برکت میلاد امام هشتم (ع) است که نشان دهنده این است که در اسلام به زن و بانوان اهمیت داده شده است و مقام زن از ارزش بالایی بر خوردار است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اهل بیت (ع) همیشه تلاش داشته اند تا از نزدیکی امامان و خاندان پیامبر (ص) با مسلمانان و شیعیان فاصله باشد ، ولی نتوانسته اند از عشق و علاقه مردم به این خاندان مطهر کم نمایند.

فاطمی پویا با اشاره به حدیث سلسلطه الذهب گفت : امام رضا (ع) در مسیر سفر تاریخی خود در جمع شیعیان به بیان حدیث سلسله الذهب پرداختند که از هدایای بزرگ و ناب به شیعیان می باشد.

وی افزود : حضور شیعیان و علاقمندان به اهل بیت (ع) سبب شد که در نیشابور اوج این تجلی به ظهور برسد و امام رضا (ع) با بیان حدیث سلسله الذهب که مضمون ان توحید یعنی دعوت تمامی انبیاء از ادم تا خاتم است و شرط اصلی ان یعنی امامت و ولایت را بیان نماید.

ارسال نظرات