عضو خبرگان رهبری و امام جمعه سابق تبریز در آیین سالروز ولادت امام رضا(ع) در تبریز، با تاکید به اینکه دشمنان در تلاش گسترش ابتذال در کشور هستند و از این رو لزوم تلاش به حفظ اصالت و نجابت در تبریز وجود دارد، افزود: باید تلاش کنیم که خانواده‌ محترم مانده و بدحجابی گسترش نیابد، اجازه ندهیم استکبار جهانی که هماره در تلاش است تا به ایران ضربه بزند، در کار خود موفق شود.
کد خبر: ۸۸۹۷۱۴۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با استناد به تاکیدات رهبرفرزانه انقلاب در خصوص معضلات فرهنگی کشور افزود: بعد از شهر مذهبی قم، این تبریز است که باید فرهنگ اصیل دینی خود را حفظ کند و این به حمایت و توجه مردم شهر اولین‌ها بستگی دارد.

وی با تاکید به اینکه خدایی ناکرده کاری نکنیم که شهر اولین‌ها در لهو و لعب اول شود، تصریح کرد: بلکه باید این شهر در تولید، اقتصاد و خودکفایی اول باشد و به یک شهر تام و تمام در امر ولایی و قرآنی تبدیل شود.

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری با اشاره به تهدید جوانان در جنگ نرم، با بیان اینکه فرزندان ما در معرض خطر هستند، ادامه داد: این مسائل ممکن است خانواده‌ها را از هم بپاشد که نیاز به یک راه‌حل مناسب دارد.

وی یادآور شد: کابینه جدید دولت دوازدهم باید در زمینه فرهنگی فعال شود و امید است بیانات مقام معظم رهبری مورد توجه دولت قرار گیرد تا مشکلات فرهنگی و اقتصادی حل شود و نباید فقط به شعار بسنده کنند و باید گفته را به عمل بدل کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طبق روایات نباید افراد ناشایست در دولت اسلامی  سر کار بیایند و اگر این‌گونه باشد، زنگ خطر برای دولت به صدا درخواهد آمد، ابراز کرد: دولت باید طبق فرمان رهبری از نیروهای انقلابی استفاده کند و ارزشی‌ها را به کار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت موجود در کشور زیر سایه تدابیر رهبری، نیروهای مسلح و مدافعان حرم است نه غرب‌زدگان.

آیت‌الله مجتهد شبستری بیان داشت: در اطراف کشور فقط جنگ و جدل وجود دارد در حالیکه  این کشور در امنیت کامل به سرمی‌برد و از این رو باید تلاش به حفظ غیرت دینی داشته باشیم
ارسال نظرات