خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان:

دولت دوازدهم از ظرفیت‌های داخلی استفاده کند/ حل مشکلات بیکاری و معیشت مردم در اولویت برنامه‌ها باشد

امام جمعه دامغان گفت: انتخاب هیئت دولت کارآمد و متخصص یکی از اقداماتی است که می‌تواند در عملکرد دولت در پایان این چهار سال بسیار مؤثر باشد.
کد خبر: ۸۸۹۷۱۲۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در جمع مردم این شهرستان با اشاره به شروع بکار دولت دوازدهم گفت: دولت باید از ظرفیت‌های داخلی استفاده کند، بیکاری و تأمین معیشت یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم ایران و مطالبه به‌حق جوانان است و این مهم یکی از وظایف اصلی رئیس‌جمهور به شمار می‌رود.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه دولت در این چهار سال می‌تواند آخرین اقدامات عملی خود را در کشور اجرا کند افزود: تحقق شعارهای انتخاباتی و طرح‌های دولت در این مدت باید در دستور کار قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه دامغان با تأکید بر اینکه مردم عمل می‌خواهند نه شعار خاطرنشان کرد: انتخاب هیئت دولت کارآمد و متخصص یکی از اقداماتی است که می‌تواند در عملکرد دولت در پایان این چهار سال بسیار مؤثر باشد.

امام جمعه دامغان با اشاره به فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان، اظهار داشت: خبرنگاران مردان میدان های سخت هستند و نمونه بارز آن حضور خبرنگاران در جنگ ۳۳ روزه غزه و شهادت ۱۱ خبرنگار در این جنگ  است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در ادامه با بیان اینکه توحید باید همراه با ولایت باشد و هرکجا ولایت نبود توحیدی وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: جنگ و درگیری در بین کشورهای مختلف به علت نبود ولایت است لذا باید فرزندان خود را با نام و یاد ولایت تربیت کنیم تا یک مجاهد شیعه در وسط میدان و حامی ولایت باشد.

وی در بخش دیگری از سخمان خود با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: فرهنگ رضوی باید الگو و سرلوحه زندگی مسلمانان واقع شود لذا از دیدگاه امام رضا (ع) بهترین کار شاد کردن دل مومن و پرهیز از عداوت و کینه محسوب می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها