به همت دفتر بسیج خواهران ناحیه نظرآباد؛
به همت دفتر بسیج خواهران ناحیه نظرآباد دوره توانمند سازی مربیان و سرگروه ها در محل حسینیه ناحیه نظرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۱۲۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت دفتر بسیج خواهران ناحیه نظرآباد دوره توانمند سازی مربیان و سرگروه ها در محل حسینیه ناحیه نظرآباد برگزار شد.

برگزاری دوره توانمند سازی مربیان و سرگروه ها

حجت‌الاسلام  فلاح پیشه معاون تعلیم و تربیت ناحیه نظرآباد با طرح موضوع سلفی گری صحبت های خود را آغاز و به ارائه توضیحاتی مبسوط در این زمینه پرداختند.

در ادامه حجت‌الاسلام  شیخ زاده با موضوع اندیشه ولایت به معرفی آیات و احادیث ولایت پرداختند و اظهار داشتند: اگر امام در جامعه حضور نداشته باشد همه چیز بر هم خواهد خورد و اگر روزی دو نفر در زمین باقی باشند، بدون شک یکی از آنها امام است.

وی در زمینه تفاوت امام معصوم و ولی فقیه به عصمت امام معصوم، علم غیب ایشان،ولایت تکوینی و تشریعی امام معصوم و داشتن معجزه و نصب خاص ایشان از جانب خداوند و صدور جواز جهاد ابتدایی امام اشاره کردند و افزودند: در حالی که ولی فقیه دارای کرامت بوده و ولایت تشریعی و نصب عام دارد.

حجت الاسلام شیخ زاده در مورد تفاوت مرجع تقلید و ولی فقیه تصریح کرد:  مرجع تقلید، فقاهت و مرجعیت دارد اما ولی فقیه ضمن این دو، ولایت هم دارد و خود مراجع تقلید هم باید تابع حکم حکومتی ولی فقیه باشد ضمن اینکه مرجع تقلید فتوا صادر میکند اما ولی فقیه حکم صادر میکند.

گفتنی است در ادامه جناب آقای نوروزی فر مسئول رسانه ای بسیج استان البرز، فضای مجازی و آسیب شناسی این فضا را مد نظر قرار داده و اهداف مؤسسین نرم‌افزار های شبکه های اجتماعی را تبیین نمودند.

وی با بیان آسیب های خانوادگی ایجاد شده به سبب استفاده های بی مورد و زیاد از حد این نرم‌افزارها و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و تاثیرگذاری منفی این فضاها بر روابط اجتماعی و خانوادگی،رواج سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی ایران را یادآور شدند. 

شایان ذکر است این جلسات به صورت دوره ای و ماهی یک بار ،برای توانمند سازی سرگروه ها برگزار خواهد شد.

خبرنگار بسیجی: خانی 

ارسال نظرات
پر بیننده ها