مسئول بسیج دانشجویی صاحب الزمان(عج) دانشگاه پیام نور اراک گفت: موفقیتها و پیروزیهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در گرو اخلاص آنان بود.
کد خبر: ۸۸۹۷۱۲۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

به ‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بسیجی فرزاد عسگری، مسئول بسیج دانشجویی صاحب‌الزمان دانشگاه پیام نور اراک در دیدار با خانواده شهید «سعید عامره‌ای» از شهدای هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه جوانان بسیجی همواره حامی انقلاب و ولایت و همگام با شهدا هستند، گفت: جوانان بسیجی همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس همواره حامی ولایت و انقلاب‌اند و راه شهدا را پیروی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار کنونی کشور مدیون ایثارگری و جانبازی رزمندگان اسلام است، افزود: هدف ما پاسداری از خون شهدا و ایثارگران و زنده نگه داشتن اهداف انقلابی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول بسیج دانشجویی صاحب الزمان(عج) دانشگاه پیام نور اراک تصریح کرد: ما همواره خداوند و شهدا را ناظر بر کارهایمان دانسته و همیشه در پی جبران لطف و کسب رضایتشان با کار و اندیشه خودمان هستیم.

عسگری در ادامه خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب با فداکاری‌ها و جان نثاری‌های خود به عنوان الگوی برتر جوانان ایران اسلامی و به خصوص جوانان بسیجی برگزیده شده‌اند. ما در جلسات خود این ارادت بسیجیان به شهدای والامقام انقلاب اسلامی می‌بینیم.

وی افزود: شهدا از آزمون‌های الهی سربلند بیرون آمدند و حیات دنیایی را با حیات ابدی معامله و معاوضه کرده‌اند و خانواده شهدا نیز در این مسیر گام برداشته‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات