امام جماعت مسجد حضرت امام خمینی(ره) اراک

امام نمونه عینی مکتب اسلام است

امام جماعت مسجد حضرت امام خمینی(ره) اراک امام نمونه عینی مکتب اسلام است، گفت: وظیفه امت این است که رفتار و کردار خودشان را با این الگوی کامل یعنی نمونه عینی مکتب مکاتبت دهند.
کد خبر: ۸۸۹۷۱۰۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام صلواتی‌پور امام جماعت مسجد حضرت امام خمینی(ره) اراک در جشن میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) ضمن تبریک به مناسبت میلاد فرخنده امام رضا(ع) به نقش اثرگذار مجموعه‌های فرهنگی و دینی اشاره کرد و گفت: وجود مجموعه‌های فرهنگی و تربیتی مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج همچون مسجد حضرت امام خمینی(ره) و پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) تاثیر بسزایی در افزایش سطح فرهنگی منطقه داشته است.

وی با بیان اینکه مامون امام رضا(ع) را برای علم و سیاست و جهانی شدن اسلام دعوت نکرده بود، گفت: اهداف دعوت امام رضا(ع) در وهله نخست ایجاد فاصله بین شیعیان و امامان معصوم(ع) و بدبین کردن مردم نسبت به امام و بحث امامت و دیگری برچیدن بساط امامت بود.

امام جماعت مسجد حضرت امام خمینی(ره) اراک رسالت خطیر امامت و نقش آن در رهبری دنیا، اصل و اساس تفکر رضوی را جهانی شدن جامعه اسلام دانست و گفت: اصل امام‌شناسی جهت فکری ما را و ساختار عمل ما را تنظیم می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امام نمونه عینی مکتب اسلام است، گفت: وظیفه امت این است که رفتار و کردار خودشان را با این الگوی کامل یعنی نمونه عینی مکتب مکاتبت دهند.

حجت‌الاسلام صلواتی‌پور خاطرنشان کرد:  باید همواره پیرو ولایت باشیم و چشم و گوشمان به رهبر انقلاب باشد برای اینکه اقتدار این نظام تا انقلاب حضرت حجت(عج) حفظ و دشمنان این نظام را که چشم دیدن کرامت و عظمت اسلام را ندارند کور کنیم.

گفتنی است فضاسازی، اجرای گروه سرود "رهروان حریم ولایت"، برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله این برنامه‌هایی بود که به همت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) اراک برای این مراسم انجام شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات