خبرهای داغ:
آزمون کتاب امربه معروف و نهی از منکر ویژه کارکنان به صورت سراسری و همزمان با کل کشور صبح امروز در ناحیه تیران و کرون برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۹۷۰۷۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبر گزاری بسیج از تیران و کرون ؛ آزمون کتاب امربه معروف و نهی از منکر ویژه کارکنان به صورت سراسری و همزمان با کل کشور صبح امروز شنبه تاریخ96/5/14 در ناحیه تیران و کرون برگزار شد .

برابر تدابیر فرماندۀ معظم کل قوا حضرت آیت العظمی امام خامنه ای (مد ظله) و ، بر اساس راهبردهای تحول و تعالی سپاه و تدبیر فرماندهی محترم کل سپاه و نماینده محترم ولی فقیه در سپاه، از اوایل سال 1395 موضوع آموزشِ  "امر به معروف و نهی از منکر" به عنوان برنامه اصلی آموزشهای عقیدتی سیاسی کلیه کارکنان سپاه در نظر گرفته شده است.

از آنجا که یکی از مهمترین ارکان آموزش، متن و محتوای آموزشی می باشد ، كتاب « امر به معروف و نهی از »  كه حاصل تلاش محقق گرامی ، جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی است و با نظارت و هدايت نماینده محترم ولی فقیه و فرمانده محترم کل سپاه و بهره مندی از نظرات اساتید و مربیان امر به معروف و نهی از منکر نسبت به تأليف آن اقدام شده است پس از تدریس در دوره های آموزشی در تاریخ 96/5/14 به صورت همزمان و سراسری در کل کشور مورد آزمون قرار گرفت.

ارسال نظرات