خدمت رسانی به زائران سیدالشهدا از همه عالم هدف خدام الحسین فریدونکنار است

یکی از اهداف افتتاح موکب خدام‌الحسین فریدونکنار، خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهداء از هر کجای جهان از جمله مازندران، استان‌های دیگر کشور و کشورهای جهان به نیت ۶۰ هزار شهروند فریدونکناری است.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۵۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدرضا آزادی‌کناری در آیین افتتاحیه دفتر جمع‌آوری نذورات و هدایای موکب خدام‌الحسین (ع) برای زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: موکب خدام‌الحسین فریدونکنار به نیت امام هشتم علی ابن موسی الرضا(ع)، هشت روز اسکان و پذیرایی از زائران سیدالشهدا از هر کجای جهان را در شهر کربلا در اولویت قرار داده است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های موکب خدام‌الحسین فریدونکنار، اسکان، پذیرایی و رسیدن نذورات و هدایای مردم این شهرستان بوده است.

دبیر اجرایی موکب خدام‌الحسین فریدونکنار با تأکید بر لزوم همکاری مسؤولان از جمله امام جمعه فریدونکنار، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: کار، حمایت و پشتیبانی مردم در راستای کمک به دفتر موکب خدام‌الحسین فریدونکنار لازم بوده تا نذورات و هدایای مردم این شهرستان در راستای خدمت رسانی به زائرین انجام شود.

آزادی‌کناری گفت: یکی از اهداف افتتاح موکب خدام‌الحسین فریدونکنار، خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهداء از هر کجای جهان از جمله مازندران، استان‌های دیگر کشور و کشورهای جهان به نیت ۶۰ هزار شهروند فریدونکناری است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار