خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: فایل الکترونیکی که با عنوان روزنامه گلادیاتور سرخ در فضای مجازی منتشر شده است؛ فاقد مجوز قانونی است.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۴۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمد محمدپور  با اشاره به درج مطلب موهن در یک نشریه الکترونیکی غیرمجاز اظهار داشت: این نشریه مجوزهای لازم را نداشته و معلوم نیست، مطالب آن از چه محلی هدایت شده و تدوین و انتشار می یابد.

وی با بیان این‌که توهین به اقوام مختلف ایرانی بویژه مردم فهیم و تمدن ساز آذربایجان و تبریز از سوی هر کسی که باشد، زشت و محکوم است، خاطرنشان کرد: متولیان این نشریه الکترونیکی که بدون مجوز قانونی اقدام به انتشار در فضای مجازی کرده‌اند، مرتکب عمل مجرمانه نیز شده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: در تماس و رایزنی با معاونت مطبوعاتی و معاونت امور حقوقی ‌و مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیگیری های لازم برای استفاده از ظرفیت های قانونی برای برخورد با این روزنامه مجازی خود خوانده را انجام می دهیم.

محمدپور افزود: این اقدام هیچ سنخیتی با فضای حرفه ای و ژورنالیستی حاکم بر رسانه ندارد و چنین حرکت هایی بی تردید موجب انزجار رسانه های رسمی و حرفه ای کشور است.

ارسال نظرات