جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) دشتی خبر داد:
بوشهرـ جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) دشتی گفت: تعداد ۱۲۰ نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت شهرستان دشتی با همراهی سرمربیان خود در قالب 3 اتوبوس به این اردوی فرهنگی و تفریحی در شهر شیراز اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۳۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ غلامعباس احمدی جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) دشتی صبح امروز در مراسم اعزام حلقه های صالحین قرآنی به شیراز گفت: حلقه های صالحین مهمترین تشکلی است که در سازمان بسیج در راستای کار های فرهنگی گام بر می دارد و اعزام این گروه از بسیجیان به این اردو در درجه اول انجام کار های فرهنگی است.

وی گفت: تعداد 120 نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت شهرستان دشتی  با همراهی سرمربیان خود در قالب 3 اتوبوس به این اردوی فرهنگی و تفریحی در شهر شیراز اعزام شدند.

احمدی اضافه کرد: مهندسی فرهنگی یکی از پایه های اساسی انجام امور فرهنگی است و حلقه های صالحین به عنوان ستون های کارهای فرهنگی اعتقادی باید در مسیری درست هدایت شوند که انجام چنین اردوهای تفریحی فرهنگی می تواند بر رشد و نمو حلقه های صالحین کمک موثری داشته باشد.

وی درپایان افزود: این اردو به مدت سه روز در هر شیراز و در قالب انجام برنامه های فرهنگی و تفریحی  شامل تشکیل حلقه های صالحین در حرم حضرت شاه چراغ(ع) و بازدید از مکان های تفریحی ایتن شهرانجام می گیرد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات