خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی کشور گفت: خط امام(ره)، هندسه انقلاب اسلامی است و بسیج دانشجویی در دوره‌های خط امام(ره)، اندیشه‌های امام و رهبری را برای دانشجویان تبیین می‌کند.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۳۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه، داوود گودرزی در اختتامیه دوره آموزشی خط امامروز پنجشنبهدر اردوگاه شهدایدرچهاصفهان گفت: دانشجویان بسیجی باید در سال جاری به دنبال تبیین گفتمان انقلابی باشد.

مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به آتش به اختیار بودن دانشجویان بسیجی افزود: این امر محافظه‌کاری نیست و باید کادرسازی و منسجم عمل کردن در اولویت کار قرار گیرد.

وی در مورد جلوگیری از تحریف گفتمان افزود:خط و فکر امام هندسه انقلاب و شاخصه آینده ما است و خط امام جدا کننده بین جریان انقلابی و غیرانقلابی است؛ باید جلوی تحریف خط امام گرفته شود، ما فرزندان امام اجازه این تحریف را نمی‌دهیم.

گودرزی در مورد کسانی که در پی تغییر این خط و مشی هستند گفت:عده‌ای سعی در تحریف نگاه و ایدئولوژی امام در مباحث مختلف کشور از‌ جمله مسائل خارجی و اقتصادی دارند و پیام بسیج دانشجویی از انتخاب نام خط امام در دوره‌های سالانه بسیج دانشجویی، ایستادگی جریان انقلابی در مقابل جریان تحریف‌گر و جلوگیری از انحراف حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی است.

داوود گودرزی این دوره را ابتدا تحلیل و تبیین ماهیت جریان انقلابی و غیرانقلابی و بررسی راهکارهای پیشبرد اهداف کلان اقتصاد مقاومتی در کشور با بومی‌سازی آن در سراسر کشور و پس‌ از آن بررسی راهکارهای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در بازخوانی شعار امسال دانست.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در ادامه به روند بسیج دانشجویی در تربیت دانشجوی هم‌تراز انقلاب اسلامی و تربیت مدیران آینده نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: گفتمان انقلابی تنها راهی است که می‌تواند تهدیدات پیش روی انقلاب را به فرصت تبدیل کند.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی تربیتی طرح ولایت را با عنوان خط امام(ره) سرآغازی بر این آشنایی عنوان کرد و افزود: خط امام(ره)، هندسه انقلاب اسلامی است و بسیج دانشجویی در دوره‌های خط امام(ره)، اندیشه‌های امام و رهبری را برای دانشجویان تبیین می‌کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی در پایان به تعریف انقلابی‌گری بر مبنای فرمایشات رهبر معظم انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: انقلاب حرکتی تدریجی، تحول، دگرگونی از بدی‌ها به سمت خوبی‌هاست و این حرکت حد پایانی ندارد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها