خبرهای داغ:
مهري طالاري
خطیب جمعه گلپایگان:
خطيب جمعه گلپايگان: مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری مطالباتی داشته که بررسی مشکلات مردم در بخش اقتصادی ومعیشتی،تعامل گسترده با دنیا وایستادگی همراه باصلابت درمقابل دشمن ازجمله آنها می باشد‌.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۲۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرنگار بسيج به نقل از خبرگزاری بیان، حجت الاسلام محمد علاءالدینی امام جمعه گلپایگان در خطبه های نماز وحدت بخش جمعه که در محل مصلای گلپایگان برگزار شد پس از دعوت همگان به تقوی الهی اظهار کرد: تقوی الهی در گرو شناخت ائمه اطهار است و نشانه تقوای همه ما این است که در هر مجلس ومحفلی، نام امامان زینت بخش مجالس ما باشد.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان، ضمن تبریک میلاد باسعادت امام هشتم ، سالگرد رحلت مشروطه و درسها وعبرتهای آن و سالگرد بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی بدست امریکای جنایتکار را از مناسبتهای پیش روی این هفته عنوان نمود و افزود: در نتیجه بمباران هیروشیما و ناکازاکی صد و شصت هزار نفر از مردم بیگناه ژاپن کشته و مجروح شدند و امروزه هم بر اثر تشعشات آن افراد معلولی به دنیا می آیند.

وی با اشاره به سالروز شهادت سه شهید بزرگوار در روزهای پایانی هفته در حوزه مرزبانی و فرهنگی گفت : شهدایی که آرامش و آسایش امروز ما مدیون جانفشانی انها می باشد شهید مرزبان شهید بابایی و شهید امیر خلبان لشگری وشهید دفاع از عرصه فرهنگی شهید خبرنگار محمود صارمی است که در افغانستان بدست طالبان به شهادت رسید و بدرستی سالروز شهادت این بزرگوار را روز خبرنگار نامیدند.

وی ضمن اشاره به استعانت و توسل به درگاه ائمه اطهار بخصوص امام رضا(ع) بیان داشت : خدمت به امام رضا(ع) در تمامی سطوح زندگی می تواند نمایان شود.

وی در ادامه با اشاره به مراسم تنفیذ ریاست جمهوری دوازدهم اذعان داشت : ان شاءالله فردا با حضور تمام مقامات بلند پایه خصوصا رئیس جمهور کره شمالی که در مقابل امریکای جنایتکار ایستاده است ، اقتدار جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان با اشاره به پیامهای مراسم تنفیذ و تحلیف گفت: اولین نکته این است که این مراسمها؛ مراسم تشریفاتی نیست و یک مراسم قانونی و شرعی می باشد.

وی با اذعان به اینکه نظام ما نظام اسلامی است تصریح کرد: در جامعه اسلامی یعنی حاکمیت خدا و حاکمیت خداوند یعنی حاکمیت پیامبر و حاکمیت پیامبر یعنی حاکمیت ائمه و حاکمیت ائمه؛ یعنی همانکه امام زمان فرمود "باید به ولی فقیه دل داد و او را چون شمع پروانه سان در آغوش گرفت و فدا شد تا او بماند”.

وی در ادامه بیان کرد: مراسم تنفیذ، وحدت آفرین است که در آن مسئولین و آحاد ارکان نظام در جمهوری اسلامی برای رهبر معظم انقلاب ، دولت محترم و مسئولین نظام آرزوی توفیق را دارند.

وی افزود: اگر قوه قضائیه ، قوه مقننه و دولت دوازدهم مقتدر باشد باعث سربلندی من و شما و امثال شماست و عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی وحدت آفرین خواهد بود.

امام جمعه گلپایگان افزود: نظام ولایت فقیه بن بست ندارد و این وحدت بعنوان پادزهر و خنثی کننده توطئه دشمن و نقشه آنهایی خواهد بود که در صدد القای اختلاف در ایران هستند.

حجت الاسلام علاءالدینی بیان کرد: پیام دیگر مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری فرصتی ارزشمند جهت باز خوانی عظمت کار امام و تحولی بود که ایشان در جامعه ایجاد کردند و ما را از تماشاچی بودن در برنامه های اجرایی ؛ تبدیل به یک عنصر نقش آفرین نمود.

وی در ادامه چهارمین پیام این مراسم را در راستای بیان مطالبات و توصیه ها و ظرفیتها بیان داشت و گفت: مقام معظم رهبری در این مراسم از دولت مطالباتی را داشته و سه اولویت را در این خصوص بیان کردند که بررسی مشکلات مردم خصوصا در بخش اقتصادی ومعیشتی، تعامل گسترده با دنیا و ایستادگی همراه با صلابت در مقابل دشمن از جمله آنها می باشد‌.

وی افزود : از دیگر توصیه های رهبری ریشه کن کردن فقر و فساد وتحمل انتقاد و آشفته نشدن از منتقدین و قدر دانستن نیروهای انقلابی می باشد.

وی بیان کرد: دشمن همواره بیدار است و دشمن همیشه به دنبال دشمنی است و با تمام توان دنبال نابودی ما می باشد و همواره به بهانه های مختلف متوسل می شود.

حجت الاسلام علاءالدینی حفظ اتحاد ملت را به عنوان یک سرمایه مهم دانست و گفت : هیچ کسی حق ندارد این اتحاد را بهم بریزد

وی در خاتمه ضمن اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب بیان داشت : بگذارید مردم با سلایق مختلف زندگی آرامی داشته باشند و هیچ کس حق ندارد با دو قطبی کردن و ایجاد دو دستگی آرامش مردم را برهم زند و ضمن اینکه انتقاد خوب است اما ارامش بسیار مهم است و این انتقاد باید در فضای آرام صورت گرفته و برای آن راهکار ارائه شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها