درخشش دانش‌آموزان دیری در مسابقات فرهنگی هنری کشور

بوشهر-مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر از درخشش دانش‌آموزان شهرستان دیر و بخش آبدان در مسابقات فرهنگی و هنری در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۱۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، احمد عبدالله‌زاده پنج‌شنبه‌شب در حاشیه مراسم استقبال از دانش‌آموز برگزیده کشوری در رشته وبلاگ‌نویسی در شهر آبدان بیان داشت: دیر یکی از شهرستان‌های افتخار آفرین در زمینه مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان است.

وی اضافه کرد: امسال دانش آموزان شهرستان در مسابقات کشوری درخشش قابل توجهی داشته‌اند و کسب مقام‌های برتر و برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری در رشته‌های مختلف نشان از استعدادهای قابل توجه دانش‌آموزان این خطه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر بیان کرد: وظیفه ما اکنون سنگین‌تر شده است و باید توجه بیشتری در پرورش استعدادهای این دانش‌آموزان داشته باشیم.

عبدالله زاده تصریح کرد: شناسایی دانش‌آموزان و استفاده از ظرفیت‌های منطقه می‌تواند گام موثری در پرورش خلاقیت‌های دانش‌آموزان داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر ضمن تشکر از  اسماء محمدی، معلمان و دبیران و همچنین خانواده این دانش‌آموز، کسب مقام اول کشوری در رشته وبلاگ نویسی در ۳۵ دوره مسابقات که در شهر نیشابور برگزارشد را تبریک گفت.

وی همچنین از مسئولان شهرستان و ارگان‌های ذیربط خواست تا همکاری خوبی داشته باشند تا شاهد پیشرفت دانش‌آموزان شهرستان در سطح کشور باشیم.

انتهای خبر./
ارسال نظرات
آخرین اخبار