خبرهای داغ:

«ابراهیم رستگار» مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر شد

«ابراهیم رستگار» به عنوان مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۹۶
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
«ابراهیم رستگار» مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مراسم تکریم و معارفه مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر با حضور فرمانده سپاه ناحیه و مربیان و ورزشکاران بسیجی در سپاه ناحیه ملایر انجام شد.

مسئول سابق تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر در این مراسم با تبریک دهه کرامت و میلاد مسعود امام رضا (ع) با اشاره به حمایت‌های فرماندهی در راستای اجرایی برنامه ها اظهار داشت: اگر موفقیتی حاصل شده است با حمایت‌های ایشان و تلاش‌های شما مربیان و ورزشکاران بوده است.

مهدی روزبهانی گفت: در این مدت دو راهبرد را مد نظر قرار دادیم و در راستای افزایش سالن‌های ورزشی در سطح شهرستان و تجهیز و تخصصی این سالن‌ها گام برداشتیم.

وی افزود: در این راستا سالن کاراته، خانه کاراته، وشو و ژیمناستیک را راه‌اندازی و افتتاح کردیم و در مجموعه شهرستان ملایر چهار سوله صالحین داشتیم که هرکدام حدود دو سال تعطیل شده بود و استفاده نمی‌شد که با همت فرماندهی ناحیه تجهیز کردیم و هم اکنون بسیجیان از آنها استفاده می کنند .

مسئول سابق تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه در راستای خدمت‌رسانی به بسیجیان اقداماتی انجام شد، گفت: سالن فوتسال شهدا را که مشکل سرمایشی، روشنایی و سرویس های بهداشتی داشت حل کردیم و با بازنگری در کانون سالن‌های کارته، وشو و ژیمناستیک را بازنگری کردیم و نواقص آن را برطرف کردیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی و تقویت تیم‌های استعدادیابی در رشته های وشو و تیراندازی گفت: تیم استعدادیابی تیراندازی در استان مقام اول را کسب کرد و عازم مسابقات کشوری مشهد است و تیم استعدادیابی وشو در مسابقات استانی که در شهر اسدآباد برگزار می شود شرکت خواهد کرد.

روزبهانی با اشاره به دغدغه‌های ورزشکاران بسیجی و فعال کردن صندوق قرض الحسنه بسیجیان ورزشکار گفت: در بحث تشکیل پرونده و سروسامان دادن به این موضوع با همت ورزشکاران ورود کردیم که تا حد زیادی موجب رضایتمندی ورزشکاران بسیجی شد.

وی با اشاره به حمایت مدال‌آوران ورزشی و تجلیل از مربیان، قهرمانان و نخبگان ادامه داد: سالن‌های ورزشی مربوط به بسیج را برای اولین بار توانستیم تحت پوشش بیمه مسئولیت‌های مدنی قرار بدهیم که حدود 25 میلیون ریال برای مجموعه ما هزینه داشت .

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات «مهدی روزبهانی»؛ «ابراهیم رستگار» به عنوان مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه ملایر معرفی شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات