تنفیذ رئیس جمهور،نه تنها تشریفات نیست بلکه یک مراسم بسیار مهم و حقیقی که تأیید رای مردم است و این سبک زندگی، انقلابی و ایدئولوژی این معنا را می رساند که همه نیروها و قوا زیر نظر رهبری هستند.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۷۵
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی اظهار کرد: دلیل اصلی مشکلات برجام، عدم شفافیت مخالفت‌های کشورها است.

وی افزود: مخالفت آمریکا از ارتباط ایران با کشورهای خارجی غیر منطقی است باید برای این موضوع شفافیت بیاورند، آنها به اندیشه‌های جمهوری اسلامی ایران حساس هستند، مجلس، دولت و رئیس جمهورشان در جهت تضعیف ایران شبانه روز تلاش می‌کنند.

امام جمعه گلوگاه با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور، بیان کرد: این مراسم تشریفاتی نیست بلکه یک مراسم بسیار مهم و حقیقی که تأیید رای مردم را می‌رساند، این سبک زندگی و انقلاب و ایدئولوژی ما است به  این معنا که همه نیروها و قوا زیر نظر رهبری هستند.

این مسؤول ادامه داد: رئیس جمهور مورد تأیید رهبر معظم انقلاب است و باید مورد حمایت قرار بگیرد، زمانی که رهبری وی را تأیید کرده تا جایی که برای امنیت جامعه تلاش می‌کند باید حمایت شود.

میراحمدی یادآور شد: شهرستان گلوگاه بسیار محروم است، در هیچ شهرستانی از مازندران به این اندازه محرومیت دیده نمی‌شود، با آمدن دولت جدید باید برای جذب سرمایه‌گذار و از ارتباطات در جهت پیشرفت شهرستان تلاش کنیم.

وی درباره مکان بقعه بی‌بی‌ زینب خورشیدکلا گفت: در این مکان که کنار جاده سراسری قرار گرفته تصادفات زیادی رخ می‌دهد، باید تکلیف این قسمت از جاده تا چند هفته آینده مشخص شود تا شاهد حوادث کمتری باشیم، از مسؤولان استانی و شهرستانی تقاضا می‌کنیم پیگیر این موضوع باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها