امید نداشته باشیم دشمنان گره مشکلات کشور ما را باز کنند هرگز به امریکا اعتماد نکنیم ما باید باتوجه به سخنان رهبری نگاه به درون را تقویت کنیم.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۵۸
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛  نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) در شهرستان جیرفت گفت: امامان ما دنیای سیاست بودند ، تدبیر سیاسی امام رضا(ع) ناکام کردن دشمن بود.
وی با اشاره به مبارزات امامان در طول دوران امامت خود افزود: هدف مامون این بود به انقلابیون بگوید رهبرتان با ما سازش کرده اما پیام امام رضا این بود ما با دولت طاغوت سازش نمی کنیم .
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به تاکید رهبری بر زندگی برادرانه افزود: وحدت محور می خواهد و آن محور هم ولایت است و پرچم وحدت هم به دستان امام خامنه ای است.
آیت الله خاتمی افزود: ما با زیر پرچم ولایت قرارگرفتن می توانیم وحدت داشته باشیم کنایه و اهانت به یکدیگر دشمنی زا است و وحدت برای جامعه ما از نان شب واجب تر است.
وی افزود : همه ایرانی ها بدانند ما دشمنانی داریم که با اساس نظام ما مشکل دارند آنان نه اصولگرا می شناسند نه اصلاح طلب اینها هیچ کس برایشان مهم نیست ،  امریکا دستش در تمامی اتفاقات منطقه است ، امریکا تروریستها را تقویت می کند.
آیت الله خاتمی تاکید کرد: امید نداشته باشیم دشمنان گره مشکلات کشور ما را باز کنند هرگز به امریکا اعتماد نکنیم ما باید باتوجه به سخنان رهبری نگاه به درون را تقویت کنیم.
 
 
 
 
 
منبع:iribnews
ارسال نظرات