خبرهای داغ:
امام جمعه موقت عجب شیر در خطبه‌ های نمازجمعه این شهرستان ابراز امیدواری کرد: شخص رییس جمهور به تعهداتی که به رهبر فرزانه انقلاب و مردم داده پایبند بوده و به همه قول ‌های خود عمل کند.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۳۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام صالح کاظمی افزود: تعامل گسترده با دنیا، ایستادگی مقابل سلطه ‌طلبان و معیشت مردم و همچنین ضرورت ایستادگی در برابر جبهه کفر و استکبار از محورهای اصلی فرمایشات معظم له در آیین تنفیذ بود.
وی با بیان اینکه زمانی رأی مردم پس از انتخابات نافذ می شود که به تایید و امضای رهبر انقلاب اسلامی برسد گفت: امضا رهبر تایید کننده صلاحیت و اعتبار رئیس جمهوری است.
حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: معنای این تنفیذ و تایید این است که رئیس جمهوری در مدت چهارساله، همه مواضع و جهت ‏گیری‏ ها و برنامه های خود و دولت را باید با محوریت منویات و هدایت های راهبردی رهبر فرزانه انقلاب تنظیم کند و طبق تعبیر امام خمینی(ره) تا زمانی رئیس جمهوری مورد تأیید و در نهایت مشروعیت دارد که در مسیر اسلام و ارزش های انقلاب باشد.
وی خاطرنشان: همه باید در خدمت به مردم حاضر باشند، بنابراین مسئولان اقدامات و تلاشی را در پیش بگیرند که آثار آن در زندگی مردم به ‌ویژه طبقه پایین جامعه محسوس باشد و مردم این تلاش و کوشش مسوولان را به ‌وضوح لمس کنند.
حجت الاسلام کاظمی به فرا رسیدن 17 مرداد «روز خبرنگار» اشاره و اظهارداشت: رسانه ها مسئولیت مهمی در جامعه بر دوش دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها