خبرهای داغ:
با حضور کارکنان لشکر عملیاتی برگزار شد؛

جشن دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)

مراسم جشن دهه کرامت و برنامه معنوی زیارت خانواده های کارکنان لشکر عملیاتی ۱۷ علی ابن ابیطالب(ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۰۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
معاون روابط عمومی لشکر عملیاتی سپاه استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: در دهه کرامت و همزمان با ایام میلاد امام رضا(ع)، کارکنان این یگان به همراه خانواده جهت عرض تبریک در حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور به هم رساندند.

علیرضا سلیمانی با اشاره به اینکه، فاصله زمانی یکم ذی القعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س)، تا یازدهم ذی القعده سالروز ولادت ثامن الائمه حضرت امام رضا(ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده ابراز داشت: در این دهه جشن ها و آیین های شادباش و معنوی ملهم از آموزه های رضوی در سراسر ایران اسلامی و خارج از کشور به یمن قدوم موالید نورانی، برگزار می شود.

وی اظهار داشت: دھه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آھنین زنان بزرگ و بانوان و الامقام و گرانقدر جھان می باشد و تمام مفاھیم سازندهای که ما در فرھنگ اسلامی داریم در این دھه تداعی می شوند چرا که حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) کانون دعا و قرآن و نیایش است.

سلیمانی ادامه داد: دھه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می توانند رھبری دلھای صدھا میلیون مسلمان را در طی اعصار عھده دار بشوند.

وی گفت: لشکر عملیاتی علی بن ابیطالب(ع) هم این برنامه را در این ایام مبارک در قسمت دارالتلاوه حرم مطهر و با قرائت دعای ال یاسین و مولودی خوانی مداح اهل بیت، حسین اردستانی در مدح امام رضا(ع) و خواهر گرانقدرشان حضرت معصومه(س) برگزار کردند.

جشن دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)

جشن دهه کرامت در حرم حضرت معصومه(س)

ارسال نظرات