فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
فرصتی برای روانه کردن دلها به حرم امام رضا (ع)و فکر کردن برای شناخت زندگی نامه و مسلک ویژه آقا امام رضا(ع)؛پایوران ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در مراسم اهتزاز پرچم متبرک آقا علی ابن موسی الرضا(ع) در میدان امام رضا (ع)در یزد شرکت نمودند.
کد خبر: ۸۸۹۶۹۰۰
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ مراسم اهتزاز پرچم متبرک حضرت رضا (ع)صبح دیروز در میدان امام رضا یزد برگزار شد.

سرهنگ زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن عرض تبریک دهه کرامت و فرارسیدن میلاد مبارک امام مهربانی ها گفت:

موضوعی که باید به آن بالید این است که مردم باوجود این همه هجمه فرهنگی به شیوه های مختلف هنوز هم ثابت قدم در راه اعتقادات دینی خود به پیش می روند و رهرو راه ولایت هستند و همین توسل به اهل بیت(ع)راه نجات از هجمه های فرهنگی دشمن است و کلید رستگاری است.

زارع کمالی ابراز امیدواری کرد بتوان با فرهنگ سازی درست به سیره و مسلک امام رضا پی برد و از برگزاری اینگونه مراسم های متبرک که به نام و نشان ائمه(ع) وابسته است تعریف و تمجید نمود و به برنامه آستان قدس رضوی با عنوان (زیر سایه خورشید) اشاره نمود که هرساله خدام امام رئوف به شهرهای مختلف می روند و حال و هوای معنوی را ایجاد میکنند که باعث می شود که افرادی که تحت هر شرایطی امکان سفر به مشهد مقدس را ندارند بتوانند به امام رضا(ع) توسلی داشته باشند و از راه دور حال معنوی و روحی خوبی را از زیارت حضرت پیدا کنند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج این مراسم با حضور بعضی مسئولین استان همراه بود که یکی از افراد که پشت تریبون رفت جوکار نماینده اسبق یزد در مجلس شورای اسلامی و مسئول کنونی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد بود.

جوکار هم ابراز امیدواری کرد با توجه به استقبال خوبی که شهرواندان یزدی با نمایندگی آستان قدس در یزد داشته اند بتوان از زندگینامه حضرت در زندگی بهره ببریم.

در ادامه این برنامه پیرنیا رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهردای یزد هم به جمع مدعوین اضافه شد.

در این مراسم فرماندهان ،پاسداران و سربازان ناحیه مقاومت بسیج مرکزی ،ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد و اقشار مختلف مردم و جمعی از بانوان هم حضور داشتند.


ارسال نظرات