خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه صیدون گفت:نمایندگان مجلس و مسئولان کشور از اتحاد و همدلی مجلس و سنای آمریکا درس عبرت بگیرند چون منافع ملی آمریکا را به هر چیز دیگری ترجیح می دهند.
کد خبر: ۸۸۹۶۸۸۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج حجت السلام والمسلمین شیخ مهدی بهمنی  در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته صیدون با اشاره به بدعهدی های مکرر آمریکا در توافق برجام و نقض آن گفت:نمایندگان آمریکا تحریم های جدیدی که معروف است به مادر تحریم  را علیه ایران وضع کردند که نقض فاحش برجام است و جالب اینجاست که از ۴۲۲ نماینده آمریکا ۴۱۹ نفر به این تحریم رای مثبت دادند و نشان دادند که به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیستند.

وی با تاکید بر هوشیاری مردم و مسئولان در برابر این تحریم بیان داشت:همه ی مردم و مسئولان باید با اتحاد و همدلی انگشت ها  را به سمت دشمن اصلی نشانه بگیریم و این تحریم نباید باعث اختلاف بین مردم و جریانات سیاسی بشود چون کار آمریکا عهد شکنی و دشمنی با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و هیچ گاه هم آن را مخفی نکردند.

وی در ادامه به حکم تنفیذ ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد:طبق اصل ۱۱۰ قانون اساسی با امضای حکم ریاست جمهوری توسط رهبر انقلاب این مقام اجرایی کشور برای ۴ سال رسما مشروعیت پیدا می کند. 
وی در ادامه افزود: مراسم تنفیذ یک مراسم صرفا تشریفاتی نیست بلکه یکی از بنیادی ترین مراسمات است که عالی ترین مقام پس از رهبری ضمن مفتخر شدن به تایید رهبری،نوعی میثاق و تعهد می دهد که در مدت چهارسال کلیه مواضع و جهت گیری ها را با محوریت نظام یعنی منویات و هدایتهای راهبردی فرزانه رهبر انقلاب تنظیم نماید.

بهمنی در ادامه با اشاره به میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام گفت:همه اعتقادات راستینمان را مدیون این شخصیت بزرگ جهان اسلام و عالم آل محمد (ص) هستیم.

وی در پایان با اشاره به سالگرد نهضت مشروطه افزود:استبداد حکومت قاجار مردم را به ستوه آورده بود و همین امر باعث شد مردم به رهبری علمایی چون آیت الله خراسانی،شیخ فض الله نوری و سید عبدالله بهبهانی قیام کنند و حضور و فشار مردم باعث شد مظفرالدین شاه مشروطیت را بپذیر اما مشروطه بعد از یه مدت به علت بی بصیرتی مردم و بعضی از علما شکست خورد و تلخ ترین صحنه آنجاست که مرجعیت را به دار می کشند و صدای کسی در نمی آمد چون هشدارهایش برای نفوذ دشمن را توهم و مخالف با قیام مشروطه می دانستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها