خبرهای داغ:

معوقات کارگران در کارگاه تولیدی خوزستان نگران کننده است

امام جمعه موقت اهواز گفت: مطالبات سپرده گذاران موسسات پولی و اعتباری باید با همت بیشتری از سوی استاندار و نمایندگان دنبال شود و نگرانی مردم به پایان برسد.
کد خبر: ۸۸۹۶۸۸۵
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی   با اشاره به ویژگی های امام رضا(ع) اظهار داشت: یونس بن عبدالرحمن در دوران فتنه واقفیه گفت که شیطان همیشه دنبال قطع ارتباط مردم با امام است و این سلسله امامت قطع شدنی نیست.

وی افزود: در تاریخ اسلام ببینید چه کسانی بر علیه امام علی(ع) شمشیر کشیدند و چه کسانی منکر ولایت امام رضا(ع) شدند. کسانی که نگاهشان سطحی است به افراد نگاه می کنند ولی مهم تر از افراد شناخت حق است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه شناخت مشخصه های حق منجر به  شناسایی اهل حق می شود، گفت: برای رسیدن به حق نباید به افراد و سوابق آنها تکیه کرد و باید مولفه های حق را شناخت.

وی با اشاره به مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری افزود: براساس نظام اسلام و اصل ولایت فقیه، تنفیذ جایگاه مهمی دارد و بنا بر فرموده امام خمینی(ره)، حکم ریاست جمهوری بدون تنفیذ ولی فقیه مانند حکومت طاغوت است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری اظهار داشت: امام خامنه ای بیش از 10 سفارش به رئیس دولت دوازدهم داشتند و از وی خواستند که فریب غرب را نخورند و همگام با مردم حرکت کنند.

وی بیان کرد: دولت دوازدهم باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند چرا که ایشان از همان ابتدا بدعهدی آمریکا را پیش بینی کردند.

وی با اشتباه خواندن گفتگوی تلفنی روحانی با رئیس جمهور آمریکا و قدم زدن وزیر امور خارجه ایالات متحده با محمد جواد ظریف گفت: کنگره محل تجمع سنا و مجلس نمایندگان است و در آنجا مادر تحریم ها را علیه ایران تصویب کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان اینکه حرف های امروز، مچ گیری نیست، عنوان کرد: یکی از اعضای مشورتی تیم مذاکره کننده از یک مقام آمریکایی نقل کرده است که گری سیمور می گوید اعضای تیم مذاکره کننده ایران یا فریب خوردند یا حواسشان به مذاکره نبوده است.

وی بیان کرد: ما بنا نداریم که بگوییم شما در گذشته فریب خوردید بلکه می گوییم در آینده بیشتر دقت کنید و چشم به داخل داشته باشید.

امام جمعه موقت اهواز افزود: پیروزی های مردم یمن و حزب الله در لبنان نشان می دهد که آینده متعلق به فرزندان خمینی است.

وی اظهار داشت: آمریکا با پدر و مادر تحریم ها هم آرزوی شکست دادن انقلاب اسلامی را به گور می برد و امروز راه زمینی ایران به سواحل مدیترانه با مجاهدت رزمندگان اسلام ایجاد شده است.

وی با اشاره به گرمای هوا اظهار داشت: قطعی آب در برخی از روستاهای خوزستان نگران کننده است و امیدواریم این مشکل برطرف شود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با اشاره به تجمعات کارگری در اهواز گفت: معوقات کارگران در کارگاه های تولیدی خوزستان نگران کننده است و مشکل آنها باید حل شود.

وی گفت: مطالبات سپرده گذاران موسسات پولی و اعتباری باید با همت بیشتری از سوی استاندار و نمایندگان دنبال شود و نگرانی مردم به پایان برسد.

وی با انتقاد از گسترش تورهای گردشگری غیر مجاز، گفت: اخیرا اتفاق بدی برای یکی از این تورها رخ داد و مسئولان باید وضعیت تورهای غیر مجاز و حتی مجاز را کنترل و مدیریت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار