در گرامیداشت سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت شاهرود با رئیس این شورا دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۹۶۸۲۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات ولایت به اتفاق تعدادی از فرماندهان پایگاه ها با حجت الاسلام حسین پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود دیدار کردند.

در این دیدار علیرضا ابوالقاسمی با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) با گرامیداشت سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نهادهایی که توسط امام راحل بنیان نهاده شده همه برای دفاع از ارزش های نای و شائر دینی است افزود: امام با دور اندیشی و تفکر ژرف خود این نهادها را برای بقای انقلاب اسلامی و ارزش های ناب اسلامی بنا نهاد تا با وجود این نهادها و حضور مردم این انقلاب استمرار یابد.

حجت الاسلام حسین پور نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از حضور فرمانده حوزه ولایت و هیئت همراه با بیان اینکه ترویج شعائر دینی و تبیین ارزش های ناب انقلاب و اسلامی و انتقال به نسل جوان از جمله وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است اظهار کرد: هدایت و هماهنگی برنامه های ملی و مذهبی از جمله وظایف این شوراست و تعامل و همکاری نهادی چون بسیج و سپاه با شورای هماهنگی در ترویج و تبیین اثرگذار تر ارزش های ناب انقلاب اسلامی لازم و ضروری است.

وی با تقدیر و تشکر از همراهی و تعامل و همکاری پایگاه های بسیج و سپاه در برگزاری برنامه های مختلف دینی و ملی گفت: این تعامل و همکاری سبب ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در بین اقشار مختلف و به خصوص نسل جوان است و باید نهادهای انقلابی این تعاملات را بیشتر و هدفمندتر کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها