جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بسیج اقشار گفت: دشمن در پی فتح سنگرهای انقلاب با استفاده از روش های مختلف جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۸۹۶۸۲۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
به گزارش حیرگزاری بسیج خراسان رضوی از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار یحیی سالاری در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه غرب خراسان رضوی در سبزوار با بیان اینکه رسانه یکی از سنگرهای اصلی در حوزه جنگ نرم است اظهارداشت: دشمن با استفاده از روش های مختلف در پی فتح سنگرهای انقلاب با استفاده از روش های مختلف جنگ نرم است.

 وی با بیان اینکه ایجاد شبهه ناکارآمد نشان دادن انقلاب و تحریف شخصیت امام خمینی (ره) از مهم‌ترین دستورات کار دشمن است بیان داشت: در این شرایط سخت، وظیفه بسیج رسانه و افراد فعال در این حوزه آن است که با استفاده از روش های خلاقانه و هنرمندانه در راستای بیان حقایق عمل کنند.

سالاری با اشاره به اینکه احیای تفکر و تمدن اسلامی در سایه حرکت های انقلابی بایستی به عنوان هدف اصلی فعالان عرصه رسانه بدل شود ادامه داد: جنگ نرم بر اثر غفلت ها حاصل شده و حال دیگر زمان غفلت گذشته و باید در این فضا با چشم باز راهگشای جوانان شد و نوجوانان شد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بسیج اقشار با بیان اینکه تعامل با جهان نباید به قیمت ذلت و تحقیر تمام شود تاکید کرد: برخی به بهانه تعامل با جهان به ارزش های دینی و اصول اسلامی بی توجهی می کنند.

وی به برخی تغیر رفتارها در مسئولین و برخی جوانان اشاره کرد و تصریح کرد: بی معنا بودن استقلال و کنار گذاشتن شعار استکبار ستیزی و مرگ بر امریکا مصادیقی از این تغییر رفتار است که به بهانه تعامل با دنیا روی داده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها