خبرهای داغ:
در گرامیداشت دهه کرامت، پایگاه بسیج شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن در کوی سازمانی تیپ 258 لشکر 58 تکاوز ذورالفقار شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۸۰۴
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور فرمانده تیپ 258 شهید پژوهنده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 258، فرمانده حوزه مقاومت بسیج روستایی عشایری حمزه سیدالشهدا، و جمعی از بسیجیان و کارکنان تیپ 258 شهید پژوهنده چهلدختر، پایگاه بسیج شهید مدافع حرم مرتضی زرهرن در کوی سازمانی این یگان در چهلدختر شاهرود افتتاح شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در سخنانی با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) با بیان اینکه تفکر بسیج حد و مرزی ندارد و بسیج متعلق به همه مردم است اظهار کرد: رهبر انقلاب تاکید فرمودند بسیج بدنه فعال جامعه است و تفکر بسیجی باعث عبور کشور از بحران های مختلف است و حضور این نهاد مردمی برای انقلاب دارای برکات فراوانی است.

وی افزود: حضور بسیج در همه ارگان ها و نهادها نشان از اهمیت این نهاد مقدس است که امام آن را بنا نهاد تا حافظ درستاوردهای انقلاب اسلامی توسط خود مردم باشد.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه اتحاد همه نیروها و اقشار در سایه ولایت محقق می شود گفت: بسیج نیز توسط ولایت و امامت امت بنا نهاد پس بسیج و تفکر آن نیز اتحاد و همدلی و همکاری می آورد که نمونه آن را ما به امروز شاهد هستیم که در این پادگان به یاد شهید مدافع حرم این مکان پایگاه بسیج افتتاح می شود.

فرمانده تیپ 258 شهید پژوهنده شاهرود نیز در این مراسم با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) بر اتحاد و همدلی نیروهای مسلح تاکید کرد و افزود: بسیج و تفکر آن محصور به هیچ نهاد و قشری از جامعه نیز و تمام افرادی که دل و جان در گرو انقلاب و اسلام و ولایت دارند بسیجی هستند هر چند نام آنها در دفتر ظاهری بسیج ثبت نشده باشد.

در این مراسم رسماً پایگاه بسیج شهید مرتضی زرهرن کوی سازمان تیپ 258 شهید پژوهنده افتتاح شد.

لازم به ذکراست قبل از این تیپ 158 شهید کشاورزیان شاهرود دارای پایگاه بسیج خواهران و برادران در کوی سازمانی این یگان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها