خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: در قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) بیش از ۱۰۰ هزار نیروی تخصصی و مردمی در حال فعالیت هستند که ۹۵ درصد آن‌ها توسط سپاه و بسیج جذب‌ شده‌اند و سپاه در این زمینه مدیریت کلان را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۸۸۹۶۸۰۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد بیطرفان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به وظایف این نهاد در قانون اساسی کشور اظهار داشت: در قانون اساسی کشور تصریح‌شده که وظیفه اصلی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر تهدیداتی است که آن را به مخاطره می‌اندازد.

وی با بیان گستره نفوذ و اقدامات سپاه پاسداران در زمینه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: سپاه در هر زمینه‌ای که احساس کند انقلاب اسلامی در آن دچار تهدید یا خطر است می‌تواند وارد شود و نقش مؤثر خود را در بهبود اوضاع به نمایش بگذارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم اقدامات سپاه در طول دوران سازندگی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: سپاه از همان امکانات محدودی که توسط مردم برای یاری جبهه‌ها تقدیم شده بود برای سازندگی ویرانی‌های جنگ استفاده کرد و در این زمینه اقدامات بزرگ و قابل‌توجهی نیز انجام داد.

بیطرفان ادامه داد: تمامی پروژه‌هایی که سپاه مسئولیت اجرای آن‌ها را بر عهده داشته است در حد توان شرکت‌های داخلی نبود و رقیب سپاه در ساخت و احداث این قبیل از پروژه‌ها شرکت‌های بزرگ خارجی بوده‌اند.

وی تحریم‌های اقتصادی آمریکا را مورد توجه قرار داد و گفت: با شروع تحریم‌های غرب علیه ایران سپاه در زمینه اقتصادی مقاومتی فعالیت‌های خود را شروع کرده و در تلاش است تا بخش‌هایی که بیشتر آسیب‌پذیر هستند را مقاوم کند.

بیطرفان خدمت به مردم را مهم‌ترین شاخصه سپاه پاسداران دانست و عنوان کرد: سپاه به دنبال سودجویی نیست و اعتبارات زیادی را در مناطق محروم کشور با سیاست‌های محرومیت‌زدایی هزینه می‌کند که تمامی آن‌ها در راستای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم،با اشاره به وظیفه ذاتی سپاه در ورود به بحث اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: سپاه در این زمینه بسیار موفق عمل کرده و کارنامه قابل قبولی نیز از خود بر جای گذاشته است و راز اصلی موفقیت سپاه کار بسیجی و جهادی است که سپاه نیروی عظیم بسیج را در زمینه تحقق اهداف اقتصاد مقاومت به‌کار انداخته است.

وی بابیان کارکردهای مؤثر بسیج در سازندگی و آبادانی کشور تصریح کرد: در قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) بیش از 100 هزار نیروی تخصصی و مردمی در حال فعالیت هستند که 95 درصد آن‌ها توسط سپاه و بسیج جذب‌شده‌اند و سپاه در این زمینه مدیریت کلان را انجام می‌دهد.
ارسال نظرات